Az Armadillo lett a Várda-Drink Zrt. Nicolaus vodkamárkájának lead ügynöksége
A Várda-Drink Zrt. az Armadillot választotta partnerként, hogy növelje Nicolaus Vodka márkájának magyarországi ismertségét. A full-service ügynökség 2024 februárjától veszi kézbe a vodkamárka éves kommunikációs stratégiájának és social media tevékenységének irányítását, valamint influencer kampányainak megtervezését és lebonyolítását.
A cél a márkakoncepció frissítése. A feladat magába foglalja a szlogen és a fő üzenetek finomítását, az online és offline jelenlét erősítését, valamint az új közösségi média platformokon való megjelenést is.
„Még tavaly októberben kezdtük meg a közös gondolkodást, és hosszas tervezés után végre elindulhat az érdemi munka. Hatalmas lelkesedéssel, bátorsággal és elkötelezettséggel vágunk neki a jövő kihívásainak, és nagyon várjuk a közös sikereket”
– mondta Sass Dani, az Armadillo kreatívigazgatója.
„A Várda-Drink Zrt. számára a tradíciók tisztelete, a folyamatos fejlődés és az innováció alapvető elv. Célunk volt egy olyan partner megtalálása, aki segít bennünket abban, hogy új, eddig még el nem ért vásárlói rétegeket tudjunk sikeresen megszólítani. Az Armadillo ígéretes megközelítése tökéletesen illeszkedik ehhez a törekvéshez, lehetővé téve számunkra, hogy új fejezetet nyissunk a Nicolaus vodkamárka történetében”
– nyilatkozta Pál Tibor, a Várda-Drink Zrt. vezérigazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Két hungarikummal is gazdagodott a Mezőgazdasági Múzeum
Szent Miklós – a pálinkafőzők védőszentje – napja alkalmából ünnepélyesen…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >