Az Arla Foods a Mondelezzel közösen Milka csokis tejet dob piacra
A Milka csokoládés tej a jövő hónapban kerül bevezetésre Németországban, Ausztriában és Lengyelországban.
Az Arla Foods dán tejipari csoport licencszerződést kötött az amerikai Mondelez International édességipari óriáscéggel, melynek értelmében a Milka márkanév alatt három országban csokoládés tejet gyárthat és forgalmazhat.
A csokoládés tejtermékek Németországban, Ausztriában és Lengyelországban kerülnek piacra – közölte május 29-én az Arla.
A Milka, a Cadbury és az Oreo márkákat is birtokló Mondelez tulajdonában lévő csokoládémárka már kapható olyan kategóriákban, mint a fagylalt, a sütemények és a péksütemények. Az Arla dániai Esbjergben található tejüzemében készül új csokoládés tej a jövő hónapban kerül piacra.
– A Milka egy közkedvelt márka, és tudom, hogy megvannak a gyártási, kereskedelmi és marketing képességeink ahhoz, hogy még magasabb szintre emeljük. Ambícióink egyértelműek: azokon a piacokon, ahol a terméket bevezetjük, piacvezetők, vagy legfeljebb másodikok szeretnénk lenni – mondta Patrik Hansson, az Arla Foods alelnöke és marketingvezetője.
Clive Jones, a Mondelez International közép-európai és uniós központi értékesítési elnöke a Just Food-nak elmondta:
– Ezen együttműködés révén Európa-szerte megjelenhet a közkedvelt Milka márka egy új kategóriában, és a fogyasztók kedvenc csokoládéjukat izgalmas, új formában is fogyaszthatják. Jelentős lépés ez a Milka sikertörténetében.
Just Food
Kapcsolódó cikkeink
Sorban állnak az angyalhaj csokis fagylaltért
Elsőként készített fagylaltot angyalhaj csokoládéból Magyarországon Jakabfi Dávid patissier, a…
Tovább olvasom >A húsvéti csokoládévásárlás rejtett buktatói: 3 figyelmeztető jel, amire érdemes odafigyelni
Húsvét közeledtével megtelnek a boltok polcai színes csokinyulakkal és tojásokkal…
Tovább olvasom >79 millió dollárból fejleszti svájci Toblerone-gyárát a Mondelēz
Mondelēz International 79 millió dollárt (mintegy 65 millió svájci frankot)…
Tovább olvasom >További cikkeink
Komoly átalakulásban a magyar tésztapiac
A szokások változása alapjaiban formálják át a magyar tésztapiacot –…
Tovább olvasom >Magyar Édességgyártók Szövetsége: stagnáló piacon egyensúlyoz a magyar édesipar
A hazai édesipar számára mennyiségben stagnáló piacot hozott 2024, és…
Tovább olvasom >Linamar és Gallicoop vezeti továbbra is a Békés vármegyei TOP100 vállalati listát
Továbbra is a Linamar Hungary Zrt. és a Gallicoop Zrt.…
Tovább olvasom >