Az Arla Foods a Mondelezzel közösen Milka csokis tejet dob piacra
A Milka csokoládés tej a jövő hónapban kerül bevezetésre Németországban, Ausztriában és Lengyelországban.
Az Arla Foods dán tejipari csoport licencszerződést kötött az amerikai Mondelez International édességipari óriáscéggel, melynek értelmében a Milka márkanév alatt három országban csokoládés tejet gyárthat és forgalmazhat.
A csokoládés tejtermékek Németországban, Ausztriában és Lengyelországban kerülnek piacra – közölte május 29-én az Arla.
A Milka, a Cadbury és az Oreo márkákat is birtokló Mondelez tulajdonában lévő csokoládémárka már kapható olyan kategóriákban, mint a fagylalt, a sütemények és a péksütemények. Az Arla dániai Esbjergben található tejüzemében készül új csokoládés tej a jövő hónapban kerül piacra.
– A Milka egy közkedvelt márka, és tudom, hogy megvannak a gyártási, kereskedelmi és marketing képességeink ahhoz, hogy még magasabb szintre emeljük. Ambícióink egyértelműek: azokon a piacokon, ahol a terméket bevezetjük, piacvezetők, vagy legfeljebb másodikok szeretnénk lenni – mondta Patrik Hansson, az Arla Foods alelnöke és marketingvezetője.
Clive Jones, a Mondelez International közép-európai és uniós központi értékesítési elnöke a Just Food-nak elmondta:
– Ezen együttműködés révén Európa-szerte megjelenhet a közkedvelt Milka márka egy új kategóriában, és a fogyasztók kedvenc csokoládéjukat izgalmas, új formában is fogyaszthatják. Jelentős lépés ez a Milka sikertörténetében.
Just Food
Kapcsolódó cikkeink
A Globus hipermarketek a helyben készült termékekkel különbözteti meg magát
Jól boldogulnak a német Globus hipermarketek a diszkontok és a…
Tovább olvasom >Megszünteti a Kaufland fulfillment szolgáltatását
A német Kaufland online piactér bejelentette, hogy megszünteti a Fulfillment…
Tovább olvasom >Edeka a helyi szupermarketek németországi hőse
A német piacvezető kereskedelmi szövetkezet, az Edeka lényegét a független…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: itt a fordulat, a magyar gazdaság 2025-ben nagyobb növekedési pályára vált
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2024 utolsó negyedévében az…
Tovább olvasom >Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >A klímaváltozás megfékezéséhez az erőfeszítések megsokszorozása szükséges – klímavédelmi felmérés a hazai cégeknél
A fenntartható átállásban elkötelezett magyarországi vállalatok 66 százaléka rendelkezik konkrét…
Tovább olvasom >