Az Arla Foods a Mondelezzel közösen Milka csokis tejet dob piacra
A Milka csokoládés tej a jövő hónapban kerül bevezetésre Németországban, Ausztriában és Lengyelországban.
Az Arla Foods dán tejipari csoport licencszerződést kötött az amerikai Mondelez International édességipari óriáscéggel, melynek értelmében a Milka márkanév alatt három országban csokoládés tejet gyárthat és forgalmazhat.
A csokoládés tejtermékek Németországban, Ausztriában és Lengyelországban kerülnek piacra – közölte május 29-én az Arla.
A Milka, a Cadbury és az Oreo márkákat is birtokló Mondelez tulajdonában lévő csokoládémárka már kapható olyan kategóriákban, mint a fagylalt, a sütemények és a péksütemények. Az Arla dániai Esbjergben található tejüzemében készül új csokoládés tej a jövő hónapban kerül piacra.
– A Milka egy közkedvelt márka, és tudom, hogy megvannak a gyártási, kereskedelmi és marketing képességeink ahhoz, hogy még magasabb szintre emeljük. Ambícióink egyértelműek: azokon a piacokon, ahol a terméket bevezetjük, piacvezetők, vagy legfeljebb másodikok szeretnénk lenni – mondta Patrik Hansson, az Arla Foods alelnöke és marketingvezetője.
Clive Jones, a Mondelez International közép-európai és uniós központi értékesítési elnöke a Just Food-nak elmondta:
– Ezen együttműködés révén Európa-szerte megjelenhet a közkedvelt Milka márka egy új kategóriában, és a fogyasztók kedvenc csokoládéjukat izgalmas, új formában is fogyaszthatják. Jelentős lépés ez a Milka sikertörténetében.
Just Food
Kapcsolódó cikkeink
Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >400 millió euróból épít csokigyárat a Fazer Finnországban
A finn Fazer csoport bejelentette, hogy mégis megvalósítja új csokoládégyárának…
Tovább olvasom >Digitális betétdíj-kupont vezet be a Lidl Németországban
2025. augusztus 4-től a Lidl valamennyi németországi üzletében digitális betétdíj-kupont…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >