Az Arla Foods a Mondelezzel közösen Milka csokis tejet dob piacra
A Milka csokoládés tej a jövő hónapban kerül bevezetésre Németországban, Ausztriában és Lengyelországban.
Az Arla Foods dán tejipari csoport licencszerződést kötött az amerikai Mondelez International édességipari óriáscéggel, melynek értelmében a Milka márkanév alatt három országban csokoládés tejet gyárthat és forgalmazhat.
A csokoládés tejtermékek Németországban, Ausztriában és Lengyelországban kerülnek piacra – közölte május 29-én az Arla.
A Milka, a Cadbury és az Oreo márkákat is birtokló Mondelez tulajdonában lévő csokoládémárka már kapható olyan kategóriákban, mint a fagylalt, a sütemények és a péksütemények. Az Arla dániai Esbjergben található tejüzemében készül új csokoládés tej a jövő hónapban kerül piacra.
– A Milka egy közkedvelt márka, és tudom, hogy megvannak a gyártási, kereskedelmi és marketing képességeink ahhoz, hogy még magasabb szintre emeljük. Ambícióink egyértelműek: azokon a piacokon, ahol a terméket bevezetjük, piacvezetők, vagy legfeljebb másodikok szeretnénk lenni – mondta Patrik Hansson, az Arla Foods alelnöke és marketingvezetője.
Clive Jones, a Mondelez International közép-európai és uniós központi értékesítési elnöke a Just Food-nak elmondta:
– Ezen együttműködés révén Európa-szerte megjelenhet a közkedvelt Milka márka egy új kategóriában, és a fogyasztók kedvenc csokoládéjukat izgalmas, új formában is fogyaszthatják. Jelentős lépés ez a Milka sikertörténetében.
Just Food
Kapcsolódó cikkeink
Lassult a német infláció júniusban, de az élelmiszerárak még emelkednek
Lassult a németországi infláció júniusban a német szövetségi statisztikai hivatal,…
Tovább olvasom >A legfontosabb agrár-külkereskedelmi partner Németország
A mezőgazdasági és élelmiszeripari termékek kivitelének értéke 3570 millió eurót,…
Tovább olvasom >A pakisztáni gyártásba invesztál a Mondelez
Finanszírozást két beludzsisztáni gyártóüzem kapja. A Mondelez International mintegy 5…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csehországban közösen fejleszt elektromosautó-töltő infrastruktúrát a Billa, a Penny és a Shell
Stratégiai partnerséget kötött a Billa, a Penny és a Shell…
Tovább olvasom >A PepsiCo intelligens dobozokkal és AI technológiával fokozná a személyre szabást
A Cannes Lions alkalmával betekintést engedett a PepsiCo új, a…
Tovább olvasom >A környezet miatti aggodalom étrendjük megváltoztatására készteti a fogyasztókat
Az étkezési szokásaikat megváltoztató fogyasztók nagy része környezetvédelmi okokból tesz…
Tovább olvasom >