Az Ariel PODS mosókapszulái mostantól kartondobozban kaphatók
Az Ariel Magyarországon is bevezette a forradalmian új ECOCLIC® kartondobozát. Az új kartoncsomagolás FSC-tanúsítvánnyal rendelkezik, és úttörő technológiájának köszönhetően mindenki számára könnyen használható, valamint igazoltan biztonságos a gyermekek számára is.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/11/Ariel-Extra-Clean-mosokapszulak-300x212.jpg)
(Fotó: Ariel)
Az új ECOCLIC® kartondoboz a P&G legújabb csomagolási megoldása, kidolgozása több mint négy évbe telt, többek közt azért, mert Európa-szerte több mint 2500 fogyasztóval, köztük szülőkkel, mozgás- és látáskorlátozott felhasználókkal és kognitív fogyatékkal élőkkel végzett szigorú kutatásokat folytattak. Az új ECOCLIC® kartondoboz egy áttörő csomagolási innováció, amely teljes mértékben újrahasznosítható, FSC tanúsítvánnyal rendelkezik, és minimum 70%-ban újrahasznosított rostokat tartalmaz.
„Az új ECOCLIC® kartondoboz bevezetésével 6500 tonna műanyagot takarítunk meg évente Európában. – mondta Elvan Onal, a P&G mosó- és tisztítószer üzletágának európai alelnöke. – A csomagoláson túl tudjuk, hogy a mosás szénlábnyomának közel 60%-a felhasználói fázisból származik, főként a víz melegítéséből. A COOLCLEANTM technológiával ellátott Ariel PODS kapszulák új formulája kiemelkedő teljesítményt nyújt hidegebb mosáskor is, a csökkentett hőmérsékleten történő mosással pedig kevesebb áramot fogyasztunk, ami nemcsak alacsonyabb karbonlábnyomot jelent, de kisebb a villanyszámlát is.”
Az Ariel PODS® mosókapszulák előállítása során nem keletkezik gyártási hulladék
Ez kiemelten fontos lépés a Procter & Gamble azon elkötelezettségében, hogy 2025-ig 30%-kal csökkentse a mosó- és tisztítószer üzletágában a műanyagok mennyiségét Európában. A Procter & Gamble Ariel PODS® mosókapszuláinak újonnan kialakított csomagolása ergonomikusabb, és intelligens, hangos kattanással jelzi, hogy a doboz biztonságosan záródott, így garantálva a gyermekek biztonságát. A ECOCLIC® doboz tervezése során a vállalat fogyatékkal élő fogyasztókkal is együttműködött, és két új funkciót épített be a csomagolásba. A doboz tetején tapintható logó található, a NaviLens QR-kód pedig a telefonos alkalmazás segítségével a termék hangos leírását olvassa be, így a látássérültek tájékoztatásához nyújt segítséget. A NaviLens kódok több mint 12-szer távolabbról is beolvashatók, mint a klasszikus QR- vagy vonalkódok.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/11/Ariel_mosas-300x169.jpg)
(Fotó: Ariel)
„Ez a kartoncsomagolás az Ariel egyik legnagyobb újítása. 4 éven át tartó alapos kutatásba fektettünk annak érdekében, hogy a fogyasztók elégedettségét helyezzük tervezésünk középpontjába, miközben olyan fenntartható megoldásra törekedtünk, amely jelentős műanyagcsökkentéssel is jár.” – tette hozzá az alelnök.
Az új Ariel PODS® COOLCLEAN™ technológiának köszönhetően könnyen eltávolítja az élelmiszerek okozta szennyeződéseket, például pudingok, levesek, szószok, tészták és salátaöntetek által okozott foltokat, valamint a keményítőt is. Egyedi illatának köszönhetően a textíliák tiszta és friss illatúak lesznek.
Az A.I.S.E. (International Association for Soaps, Detergents and Maintenance Products) legutóbbi európai felmérése alapján a háztartások átlagos mosási hőmérséklete 42,4 °C, és a mosásoknak kevesebb, mint egyharmadát (28%-át) végzik 30 °C alatt, ezért a P&G kiemelt küldetése, hogy ezen szokásokon változtasson, és a hidegmosás használatára ösztönözze a fogyasztókat. Az alacsony hőmérsékleten történő mosás a bolygó számára is kedvező, ha például csak Európában mindenki 40°C-ról 30°C-ra csökkentené a mosási hőmérsékletet, akár 3,5 millió tonnával kevesebb lenne a széndioxid kibocsátás, ami annyit tesz, mintha kétmillió autót vonnánk ki az utakról. A hidegebb vízben való mosás emellett hosszabb ideig megőrzi ruháink minőségét is.
Kapcsolódó cikkeink
Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Miért leszünk jobban a frissen mosott ruha illatától?
Az illatok iránti vágy nem új vagy modern jelenség. Az…
Tovább olvasom >Nem mindig az infláció miatt csökkennek a termékméretek
Az elmúlt években a vásárlók észrevehettek valamit néhány kedvenc terméküknél,…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >