Az Ariel PODS mosókapszulái mostantól kartondobozban kaphatók

Szerző: STA Dátum: 2022. 11. 22. 12:05

Az Ariel Magyarországon is bevezette a forradalmian új ECOCLIC® kartondobozát. Az új kartoncsomagolás FSC-tanúsítvánnyal rendelkezik, és úttörő technológiájának köszönhetően mindenki számára könnyen használható, valamint igazoltan biztonságos a gyermekek számára is.

(Fotó: Ariel)

Az új ECOCLIC® kartondoboz a P&G legújabb csomagolási megoldása, kidolgozása több mint négy évbe telt, többek közt azért, mert Európa-szerte több mint 2500 fogyasztóval, köztük szülőkkel, mozgás- és látáskorlátozott felhasználókkal és kognitív fogyatékkal élőkkel végzett szigorú kutatásokat folytattak. Az új ECOCLIC® kartondoboz egy áttörő csomagolási innováció, amely teljes mértékben újrahasznosítható, FSC tanúsítvánnyal rendelkezik, és minimum 70%-ban újrahasznosított rostokat tartalmaz.

„Az új ECOCLIC® kartondoboz bevezetésével 6500 tonna műanyagot takarítunk meg évente Európában. – mondta Elvan Onal, a P&G mosó- és tisztítószer üzletágának európai alelnöke. – A csomagoláson túl tudjuk, hogy a mosás szénlábnyomának közel 60%-a felhasználói fázisból származik, főként a víz melegítéséből. A COOLCLEANTM technológiával ellátott Ariel PODS kapszulák új formulája kiemelkedő teljesítményt nyújt hidegebb mosáskor is, a csökkentett hőmérsékleten történő mosással pedig kevesebb áramot fogyasztunk, ami nemcsak alacsonyabb karbonlábnyomot jelent, de kisebb a villanyszámlát is.”

 Az Ariel PODS® mosókapszulák előállítása során nem keletkezik gyártási hulladék

Ez kiemelten fontos lépés a Procter & Gamble azon elkötelezettségében, hogy 2025-ig 30%-kal csökkentse a mosó- és tisztítószer üzletágában a műanyagok mennyiségét Európában. A Procter & Gamble Ariel PODS® mosókapszuláinak újonnan kialakított csomagolása ergonomikusabb, és intelligens, hangos kattanással jelzi, hogy a doboz biztonságosan záródott, így garantálva a gyermekek biztonságát. A ECOCLIC® doboz tervezése során a vállalat fogyatékkal élő fogyasztókkal is együttműködött, és két új funkciót épített be a csomagolásba. A doboz tetején tapintható logó található, a NaviLens QR-kód pedig a telefonos alkalmazás segítségével a termék hangos leírását olvassa be, így a látássérültek tájékoztatásához nyújt segítséget. A NaviLens kódok több mint 12-szer távolabbról is beolvashatók, mint a klasszikus QR- vagy vonalkódok.

(Fotó: Ariel)

„Ez a kartoncsomagolás az Ariel egyik legnagyobb újítása. 4 éven át tartó alapos kutatásba fektettünk annak érdekében, hogy a fogyasztók elégedettségét helyezzük tervezésünk középpontjába, miközben olyan fenntartható megoldásra törekedtünk, amely jelentős műanyagcsökkentéssel is jár.” – tette hozzá az alelnök.

Az új Ariel PODS® COOLCLEAN™ technológiának köszönhetően könnyen eltávolítja az élelmiszerek okozta szennyeződéseket, például pudingok, levesek, szószok, tészták és salátaöntetek által okozott foltokat, valamint a keményítőt is. Egyedi illatának köszönhetően a textíliák tiszta és friss illatúak lesznek.

Az A.I.S.E. (International Association for Soaps, Detergents and Maintenance Products) legutóbbi európai felmérése alapján a háztartások átlagos mosási hőmérséklete 42,4 °C, és a mosásoknak kevesebb, mint egyharmadát (28%-át) végzik 30 °C alatt, ezért a P&G kiemelt küldetése, hogy ezen szokásokon változtasson, és a hidegmosás használatára ösztönözze a fogyasztókat. Az alacsony hőmérsékleten történő mosás a bolygó számára is kedvező, ha például csak Európában mindenki 40°C-ról 30°C-ra csökkentené a mosási hőmérsékletet, akár 3,5 millió tonnával kevesebb lenne a széndioxid kibocsátás, ami annyit tesz, mintha kétmillió autót vonnánk ki az utakról. A hidegebb vízben való mosás emellett hosszabb ideig megőrzi ruháink minőségét is.

 

Kapcsolódó cikkeink

Még több cikk hasonló témában >

További innovációs termékek