Az Aranyfalatok bevezetésével még nagyobb szeletet hasít a Pannontej a magyar sajtpiacból
Kedvencek ropogós bundában! Így szól az Aranyfalatok, a legújabb sajtkülönlegesség szlogenje. A krémesen lágy, mégis roppanósan friss sajtok meggyőzően mutatkoztak be a magyar közönségnek.
Rántva minden jobb
Ismerhetik ezt a mondást a Pannontejnél is, mert gondoltak egy merészet és bepanírozták a legismertebb magyar sajtmárkákat. Így kaptak roppanós köntöst a Medve, Karaván és a Tihany Camembert sajtok, mellé pedig új elnevezést: Aranyfalatok.
A rántott ételeket szinte mindenki szereti
Az új termék bevetését alapos piackutatás előzte meg.. Ez alapján egyértelművé vált, hogy az emberek 98 százaléka szokott panírozott ételeket fogyasztani. Családi összejövetelek alkalmával, hétköznapokon, menzán, parti ételként, de még ünnepek alkalmával is kedvelt csemegék apanírozott finomságok, a rántott sajt pedig ezüstérmes a bundázott ételek közt. A rántott sajt elkészítéséhez nem kell nagy konyhai tapasztalat, ez lehet az egyik oka annak, hogy gyakori étel a háztartások több mint felében. Ha ehhez hozzávesszük, hogy a Pannontej kutatásában részt vevők 47 százaléka szerint a rántott sajt finom, 45 százalék azért kedveli, mert gyorsan elkészíthető, 41 százalék szerint pedig a gyerekek is nagyon szeretik akkor inkább az a kérdés, hogy eddig miért nem volt hasonló termék a magyar piacon
Panírozott, de nem mélyhűtött
Az Aranyfalatok különlegessége, hogy habár panírozott és elősütött sajtokról van szó, mégsem a mélyhűtött termékek között kell keresnünk, hanem a hűtőpultban a többi sajt között. Ennek köszönhetően felbontás után pár perc alatt elkészíthető és fogyasztható. Ezzel a tulajdonsággal a termék szinte egyedülálló a magyar piacon.
Ismerős ízek új köntösben
A rántott sajtot fogyasztók 86 százaléka trappista sajtot szokott otthon készíteni vagy étteremben rendelni. Adja magát a kérdés, hogy a Pannontej miért döntött mégis úgy, hogy régi termékeik újragondolásával akarnak betörni a panírozott sajtok piacára.
A saját szegmensükben eddig is piacvezető termékeinket a Medve, Karaván és Tihany Camembert sajtokat jól ismerik már a hazai fogyasztók. Ezek a sajtok már többszörösen bizonyítottak és meg sem fordult a fejünkben, hogy belső konkurenciát csináljunk nekik. Célunk az volt, a meleg ételek piacán is azt a kulináris élményt nyújtsuk, amit ezektől a sajtoktól már megszoktak a vásárlóink. – mondta Gábor Andrea márkamenedzser.
A sajtpultokon fix helye van
2017. év végétől– a bevezetés tesztidőszakában – már találkozhattak a vásárlók az Aranyfalatokkal. Mára az ország összes hiper-, és szupermarketjében és a nagyobb élelmiszerláncok kínálatában is elérhető a termék. „Eladási számokról még korai beszélni, de annyit már látunk, hogy a csendes bevezető időszak mellett a vártnál is kedvezőbben fogadták az Aranyfalatokat a vásárlók. – tette hozzá Gábor Andrea
Kapcsolódó cikkeink
Signature 40 újra – Szintet lépett a Signature Platform: elindult a Signature Alumni Club
2024-ben soha nem látott magaslatokra ért a Signature 40 lista.…
Tovább olvasom >Zalaegerszegen üzemet zár be, Veszprémben fejleszt a Savencia tejipari vállalat
Átszervezi tevékenységét a Savencia Fromage & Dairy Hungary Zrt. –…
Tovább olvasom >Nemzetközi sajtkülönlegességek az ALDI-ban
Az ALDI 10 új előrecsomagolt sajtkülönlegességgel bővíti állandó kínálatát. A…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >