Az ár a fő szempont a vásárlásokkor a szakemberek szerint
A fogyasztók korábban elsősorban az egészséges élelmiszereket keresték, ma az ár a legfontosabb. Előtérbe kerültek a sajátmárkás és akciós termékek, és egyre többen rendelnek élelmiszert is online felületekről. Erről számolt be Fodor Attila, a CBA kommunikációs vezetője és Nebehaj Vanda, a Mazuri Marketing ügyvezető igazgatója a Summa vendégeként.
Kapcsolódó cikkeink
Az infláció a népszerű halételeken is meglátszik
Ahogy a nyári szezon közeledik, a belföldi nyaralók körében népszerű…
Tovább olvasom >Az év folyamán újra emelhetik díjaikat a hazai nagybankok
Az infláció következményeként a magyarországi nagybankok kénytelenek voltak emelni díjszabásaikat,…
Tovább olvasom >K&H: jól látszik az inflációs anomália, mást érzékelnek a vásárlók
Hiába fékezett nagyot az infláció, a K&H biztos jövő felmérésének…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Tesco Magyarország a kihívások ellenére is optimista a jövőt illetően
A kiskereskedelmi szektor jelenlegi helyzetéről és a közeljövőben várható trendekről…
Tovább olvasom >Az alkoholmentes sörökre és a prémium kategóriára fókuszál a magyar sörpiac
A magyar sörpiac jelentős változásokat mutat az alkoholmentes és a…
Tovább olvasom >A Danone kutatása a növényi termékek népszerűségét vizsgálta
A Danone Magyarország 2024-ben ismét részt vett az öt kelet-közép-európai…
Tovább olvasom >