Az ár a fő szempont a vásárlásokkor a szakemberek szerint
A fogyasztók korábban elsősorban az egészséges élelmiszereket keresték, ma az ár a legfontosabb. Előtérbe kerültek a sajátmárkás és akciós termékek, és egyre többen rendelnek élelmiszert is online felületekről. Erről számolt be Fodor Attila, a CBA kommunikációs vezetője és Nebehaj Vanda, a Mazuri Marketing ügyvezető igazgatója a Summa vendégeként.
Kapcsolódó cikkeink
MNB-igazgató: 4,7 százalékos éves inflációval számol idén a jegybank
Az infláció 2025 hátralévő részében várhatóan meghaladja a jegybanki toleranciasávot,…
Tovább olvasom >A gazdasági fellendülés ellenére nőtt a fizetésképtelenségek száma a közép-kelet-európai régióban
Ellentmondásos képet fest a Coface nemzetközi hitelbiztosító éves Közép- és…
Tovább olvasom >Májusban lassult az éves infláció az euróövezetben és az EU-ban
Az euróövezetben és az Európai Unióban is lassult az éves…
Tovább olvasom >További cikkeink
Marad 2026-ra is a kiskereskedelmi különadó
A magyar gazdaság szereplői és a lakosság számára is jelentős…
Tovább olvasom >Az Európai Bizottság követeli az árréscsökkentés eltörlését
Az Európai Bizottság kötelezettségszegési eljárást indított Magyarország ellen az élelmiszerekre,…
Tovább olvasom >Veszélyben a Mohu palackvisszaváltási szerepe egy új uniós rendelet miatt
Egy új európai uniós rendelet értelmében 2029-től kizárólag nonprofit szervezetek…
Tovább olvasom >