Az ApexGrupoé a Pop-Up popcorn márka
A snackgyártó ApexGrupo meg nem nevezett összegért megvásárolta a Pop Up popcornmárkát a Grupo Bimbótól, és hosszú távú megállapodást kötött az Eagle nuts márka kizárólagos forgalmazási jogairól Spanyolországban, Portugáliában és Andorrában.
Ezzel a lépéssel tovább bővül a navarrai székhelyű vállalat sós snack portfóliója, és még stabilabbá válik a cég piaci pozíciója.
Azon túl, hogy márkaportfólióját és üzletágait bővíti, a vállalat az értékesítés növekedésére reagálva a termelékenység javításába és az üzemek gyártókapacitásának növelésébe is invesztál.
Kapcsolódó cikkeink
Többségi tulajdont szerezhet az Emmi az eddig a Coca-Cola tulajdonában álló brazíliai tejtermékgyártóban
Az Emmi Group brazil leányvállalata, a Laticínios Porto Alegre többségi…
Tovább olvasom >Megveszi a spanyol Grupo Alimentario IAN az olajbogyó-termesztő Interolivát
A spanyol zöldségkonzerv- és készételgyártó Grupo Alimentario IAN felvásárolta a…
Tovább olvasom >A St. Paul sajtgyártó felvásárolja a holland Koninklijke ERU-t
Tavaly a két vállalat közösen vásárolta meg a Kasi Food…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy hónap múlva nyílik a Primark első hazai üzlete
Május 28-án 10 órakor megnyitja kapuit a Primark a budapesti…
Tovább olvasom >KSH: A bruttó átlagkereset 605 400 forint volt 2024. februárban, 14,0 százalékkal magasabb, mint egy évvel korábban
2024. februárban a teljes munkaidőben alkalmazásban állók bruttó átlagkeresete 605…
Tovább olvasom >Czomba Sándor: 566 mikro-, kis- és közepes vállalkozás részesül kapacitásbővítő támogatásban
A mikro-, kis- és közepes vállalkozásokat célzó kapacitásbővítő támogatásra 566-an…
Tovább olvasom >