Az ApexGrupoé a Pop-Up popcorn márka
A snackgyártó ApexGrupo meg nem nevezett összegért megvásárolta a Pop Up popcornmárkát a Grupo Bimbótól, és hosszú távú megállapodást kötött az Eagle nuts márka kizárólagos forgalmazási jogairól Spanyolországban, Portugáliában és Andorrában.
Ezzel a lépéssel tovább bővül a navarrai székhelyű vállalat sós snack portfóliója, és még stabilabbá válik a cég piaci pozíciója.
Azon túl, hogy márkaportfólióját és üzletágait bővíti, a vállalat az értékesítés növekedésére reagálva a termelékenység javításába és az üzemek gyártókapacitásának növelésébe is invesztál.
Kapcsolódó cikkeink
Kereskedők akaszthatják meg a Kellanova Mars általi felvásárlását Európában
Versenyjogi vizsgálatot indíthat az Európai Bizottság a Mars közel 36…
Tovább olvasom >Eladja észak-amerikai joghurt üzletágát a General Mills
A General Mills, Inc. észak-amerikai joghurt üzletágát a francia Lactalis…
Tovább olvasom >Alulárazottnak érzi a Couche-Tard ajánlatát a 7-Eleven
Keményen bánik a 7-Eleven a Couche-Tarddal. A japán tulajdonos túl…
Tovább olvasom >További cikkeink
„Egészenén” élmény a dm-ben – a got2b nyári beauty eseménye új szintre emelte az önkifejezést
A kreatív önkifejezés, a hajformázás új dimenziói és az egyediség…
Tovább olvasom >Ma lép életbe a gyógyszerekre vonatkozó önkéntes árkorlátozás
A kormány a lakosság, kiemelten a családok és a nyugdíjasok…
Tovább olvasom >Egymillióval nőhet a lakossági klímák száma Magyarországon – így válasszunk okosan
A háztartási klímaberendezések száma két évtized alatt megtízszereződött Magyarországon, jelenleg…
Tovább olvasom >