Az ApexGrupoé a Pop-Up popcorn márka
A snackgyártó ApexGrupo meg nem nevezett összegért megvásárolta a Pop Up popcornmárkát a Grupo Bimbótól, és hosszú távú megállapodást kötött az Eagle nuts márka kizárólagos forgalmazási jogairól Spanyolországban, Portugáliában és Andorrában.
Ezzel a lépéssel tovább bővül a navarrai székhelyű vállalat sós snack portfóliója, és még stabilabbá válik a cég piaci pozíciója.
Azon túl, hogy márkaportfólióját és üzletágait bővíti, a vállalat az értékesítés növekedésére reagálva a termelékenység javításába és az üzemek gyártókapacitásának növelésébe is invesztál.
Kapcsolódó cikkeink
Helyi befektető vásárolta fel az olasz Trinità húsipari vállalatot
A felvásárló Fondo Italiano d’Investimento célja a Trinità pozíciójának megszilárdítása…
Tovább olvasom >Szépségipari nagyvállalkozó mentené meg a The Body Shop-ot
Mike Jatania vállalkozó, aki kozmetikai márkák építésével szerezte vagyonát, arra…
Tovább olvasom >Zöld utat engedett az EU a horvát Fortenova felvásárlásának
Jóváhagyták az EU illetékes hatóságai a horvát Fortenova Group Pavao…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >