Az anyák mentális egészségéért kampányol a Maltesers
Új kampányt indított a közösségi média platformjain a Maltesers. A Maternal Mental Health Month lényege, hogy fókuszba helyezze azokat a kihívásokat, amelyekkel az anyák szembesülnek, miután gyermekszülést követően visszatérnek a munka világába.

Segítenek visszatérni
A kampányban a Maltesers a Channel4-ral és a Buzzfeeddel lépett partnerségre, hogy minél szélesebb körben tegye lehetővé olyan anyák történeteik, akik gyermekeik születése után újra dolgozni kezdtek.
Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
Nekünk az étel a mindenünk” – üzeni a Tesco kiváló alapanyagokra fókuszáló új kampánya
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Coca-Cola és a Star Wars egyesíti erejét, és elhozza a galaxis legkedveltebb ikonjait: A rajongók 17 új karakterdizájnt gyűjthetnek össze a Coca-Cola termékeinek megvásárlásával
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kampány az önazonosságért
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A nap mondása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Így foglalja el a magyar boltok kasszáit az Apple és a Google
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A nap mondása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >