Az anyák mentális egészségéért kampányol a Maltesers
Új kampányt indított a közösségi média platformjain a Maltesers. A Maternal Mental Health Month lényege, hogy fókuszba helyezze azokat a kihívásokat, amelyekkel az anyák szembesülnek, miután gyermekszülést követően visszatérnek a munka világába.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/05/maltesers-300x201.jpg)
Segítenek visszatérni
A kampányban a Maltesers a Channel4-ral és a Buzzfeeddel lépett partnerségre, hogy minél szélesebb körben tegye lehetővé olyan anyák történeteik, akik gyermekeik születése után újra dolgozni kezdtek.
Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl Magyarország állásfoglalása a GVH által indított versenyfelügyeleti eljárással kapcsolatban
A Lidl Magyarország a Gazdasági Versenyhivatal által megindított versenyfelügyeleti eljárással…
Tovább olvasom >A Procter&Gamble különleges partnerséget jelentett be a Magyar Paralimpiai Bizottsággal és Hajmási Éva paralimpikonnal
A P&G nemzetközi szinten 12. éve kiemelt támogatója az olimpiai…
Tovább olvasom >Lezárult az idei mobil-visszagyűjtő kampány az Auchanban
Az Auchan Magyarország idén is csatlakozott a KÖVET Egyesület, a Jane…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette az Estée Lauder a DECIEM-et
Lezárult a The Ordinary márkájáról ismert kanadai multibrand cég, a…
Tovább olvasom >A romániai városok meghódítására tör a lengyel Żabka
A Żabka romániai leányvállalata, a Froo az év végéig kétszáz…
Tovább olvasom >Pékáru-stratégiájával nyerhet a Lidl az Egyesült Királyságban
Kritika érte a brit szupermarketeket pékáru részlegeik állítólagosan félrevezető marketingje…
Tovább olvasom >