Az anyák mentális egészségéért kampányol a Maltesers
Új kampányt indított a közösségi média platformjain a Maltesers. A Maternal Mental Health Month lényege, hogy fókuszba helyezze azokat a kihívásokat, amelyekkel az anyák szembesülnek, miután gyermekszülést követően visszatérnek a munka világába.

Segítenek visszatérni
A kampányban a Maltesers a Channel4-ral és a Buzzfeeddel lépett partnerségre, hogy minél szélesebb körben tegye lehetővé olyan anyák történeteik, akik gyermekeik születése után újra dolgozni kezdtek.
Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
“Franco sportos. Legyél te is frankó!” üzenettel indítja az évet és ösztönöz életmódváltásra a BioTechUSA
Európa egyik legnagyobb étrendkiegészítő és speciális élelmiszer gyártó- és forgalmazójaként…
Tovább olvasom >Új kommunikációs kampányt indít a dm – A dm bátorít, hogy #egészenén legyek
Az #egészenén címmel a dm tizenkét országban indít egy új…
Tovább olvasom >„Mindannyian különbözőek vagyunk” – A Pepco szívhez szóló karácsonyi kampánya
A Pepco idei karácsonyi kampánya a „Mindannyian különbözőek vagyunk” szlogennel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vakrepülés?
Ne értse félre senki, nem a repülőrajtnak kívánok ellentmondani, sosem…
Tovább olvasom >Mit tanulhat egy cégvezető a világ végén? Interjú Müller Kornéllal, a Törley Pezsgőpincészet ügyvezetőjével
Tele van különleges utazási tervekkel, és egészen elképesztő helyekre jutott…
Tovább olvasom >