Az anyák mentális egészségéért kampányol a Maltesers
Új kampányt indított a közösségi média platformjain a Maltesers. A Maternal Mental Health Month lényege, hogy fókuszba helyezze azokat a kihívásokat, amelyekkel az anyák szembesülnek, miután gyermekszülést követően visszatérnek a munka világába.

Segítenek visszatérni
A kampányban a Maltesers a Channel4-ral és a Buzzfeeddel lépett partnerségre, hogy minél szélesebb körben tegye lehetővé olyan anyák történeteik, akik gyermekeik születése után újra dolgozni kezdtek.
Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl egyértelmű üzenettel indít új nemzetközi kampány
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Rendkívüli roham az Aldinál: már az első napon 290 ezer ruhát vittek haza a vásárlók
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >José Mourinho visszatér a Snickers ikonikus „Nem vagy önmagad, ha éhes vagy” kampányának legújabb epizódjában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A nap mondása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Vadsztrájk a Mohu Budapest több telephelyén
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A nap mondása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >