Az Anora forgalmazza Finnországban és Norvégiában az AB InBev márkáit
Partnerségre lépett az Anora az AB InBevvel, aminek keretében olyan sörmárkákat fog forgalmazni Finnországban és Norvégiában, mint a Corona, a Stella Artois és a Budweiser.
A megállapodás szeptember elején lép életbe, és általa a finnországi központú Anora kínálata tovább erősödhet, ami a vállalat növekedési stratégiájának kulcsfontosságú eleme.
– Megtiszteltetés számunkra és várakozással teli izgalommal tölt el bennünket az AB InBevvel való együttműködés lehetősége – nyilatkozta Pekka Tennilä, az Anora vezérigazgatója.
– Az Anoránál nagy hangsúlyt fektetünk kereskedelmi kiválóságunk építésére, amiben ez a partnerség egy újabb fontos lépés. A partneri portfolióban megtalálható ikonikus sörmárkákkal – összhangban azzal a törekvésünkkel, hogy az italok széles skáláját ismertessük meg a skandináv fogyasztókkal – még jobb szolgáltatást tudunk nyújtani finnországi és norvégiai vendéglátóipari ügyfeleinknek.
Jerry Maguire, az AB InBev európai növekedési piacokért felelős igazgatója méltatta az Anora által az elmúlt években szerzett „kiváló hírnevet”, és hozzátette, hogy a sörgyár „örömmel működik együtt az Anorával az erős globális márkáink fejlesztése érdekében”.
A hosszú távú partnerségi megállapodás kiterjed az AB InBev márkák, például a Corona Extra és Corona Cero, a Stella Artois és a Budweiser teljes kiskereskedelmi forgalmazására a finn és norvég piacon.
Kapcsolódó cikkeink
Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Tavaly 20,9 millió hektoliter sört főztek a cseh sörgyárak
Tavaly 20,9 millió hektoliter sört főztek a csehországi sörgyárak, ami…
Tovább olvasom >Házisörfőzők Nemzetközi Versenye szombaton a Főzdeparkban
Ingyenes programok, főzdetúrák és kilenc ország legjobb házisörei várják az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mindent a házi kedvencnek! – Euromonitor International 2025
A globális kisállatgondozási piac 2025-ben várhatóan eléri a 215 milliárd…
Tovább olvasom >Háromból két fogyasztó jobb vásárlási élményre számít
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók és az üzleti vezetők…
Tovább olvasom >IDEAAL™: Versenyképes fehérjekészítmény hazai szereplőktől
Egy közös kutatásfejlesztési projekt, három szereplő, egy egyedülálló tejfehérje-készítmény –…
Tovább olvasom >