Az Anora forgalmazza Finnországban és Norvégiában az AB InBev márkáit
Partnerségre lépett az Anora az AB InBevvel, aminek keretében olyan sörmárkákat fog forgalmazni Finnországban és Norvégiában, mint a Corona, a Stella Artois és a Budweiser.
A megállapodás szeptember elején lép életbe, és általa a finnországi központú Anora kínálata tovább erősödhet, ami a vállalat növekedési stratégiájának kulcsfontosságú eleme.
– Megtiszteltetés számunkra és várakozással teli izgalommal tölt el bennünket az AB InBevvel való együttműködés lehetősége – nyilatkozta Pekka Tennilä, az Anora vezérigazgatója.
– Az Anoránál nagy hangsúlyt fektetünk kereskedelmi kiválóságunk építésére, amiben ez a partnerség egy újabb fontos lépés. A partneri portfolióban megtalálható ikonikus sörmárkákkal – összhangban azzal a törekvésünkkel, hogy az italok széles skáláját ismertessük meg a skandináv fogyasztókkal – még jobb szolgáltatást tudunk nyújtani finnországi és norvégiai vendéglátóipari ügyfeleinknek.
Jerry Maguire, az AB InBev európai növekedési piacokért felelős igazgatója méltatta az Anora által az elmúlt években szerzett „kiváló hírnevet”, és hozzátette, hogy a sörgyár „örömmel működik együtt az Anorával az erős globális márkáink fejlesztése érdekében”.
A hosszú távú partnerségi megállapodás kiterjed az AB InBev márkák, például a Corona Extra és Corona Cero, a Stella Artois és a Budweiser teljes kiskereskedelmi forgalmazására a finn és norvég piacon.
Kapcsolódó cikkeink
Csökken a sörfogyasztás Németországban és Európában
A német sörkultúra világszerte ismert, ám az idei labdarúgó-Európa-bajnokság alatt…
Tovább olvasom >Gyenge negyedéves eredmények miatt kihívásokkal néz szembe az Anheuser-Busch InBev és a Carlsberg
A világ vezető sörgyártói, az Anheuser-Busch InBev (AB InBev) és…
Tovább olvasom >30 millió eurót költ a Diageo a Guinness 0.0 gyártására
A Diageo 30 millió eurós beruházással növeli a Guinness alkoholmentes…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >