Az angol netezők 97 százaléka vásárolt már on-line
A világhálót rendszeresen használóinak 85 százaléka, a brit hálónjárók 97 százaléka rendelt már a neten – derül ki a Nielsen Global on-line kutatásból.Az elmúlt két évben
40 százalékkal nőtt a netten vásárlók
aránya. A legtöbbet a koreaiak vásárolnak a
világhálón keresztül, a rendszeresen
netezők 99 százaléka vásárolt valamit
on-line az elmúlt hónapban. Magas az arány a
németeknél és az angoloknál is, de a
japán és az amerikai webhasználók 94
százaléka is használja beszerzésre a
világhálót. A felhasználók 60
százaléka rendszeresen „betér” kedvenc
on-line boltjába. Ha az első vásárláskor
elégedetten távozik a vevő, akkor a kereskedők
számíthatnak rá, hogy máskor is betérnek
majd – hívja fel a figyelmet a Nielsen.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >Kismértékben emelkedett a FAO élelmiszerár-indexe júniusban a hús, tejtermékek és növényi olajok drágulása miatt
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Mitől tízszereződhet meg egy-egy bor ára?
Kevesebben vannak világszerte, mint ahány ember járt az űrben, számuk…
Tovább olvasom >