Az angol netezők 97 százaléka vásárolt már on-line
A világhálót rendszeresen használóinak 85 százaléka, a brit hálónjárók 97 százaléka rendelt már a neten – derül ki a Nielsen Global on-line kutatásból.Az elmúlt két évben
40 százalékkal nőtt a netten vásárlók
aránya. A legtöbbet a koreaiak vásárolnak a
világhálón keresztül, a rendszeresen
netezők 99 százaléka vásárolt valamit
on-line az elmúlt hónapban. Magas az arány a
németeknél és az angoloknál is, de a
japán és az amerikai webhasználók 94
százaléka is használja beszerzésre a
világhálót. A felhasználók 60
százaléka rendszeresen „betér” kedvenc
on-line boltjába. Ha az első vásárláskor
elégedetten távozik a vevő, akkor a kereskedők
számíthatnak rá, hogy máskor is betérnek
majd – hívja fel a figyelmet a Nielsen.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ez az év már valóban az adatmenedzsment éve lesz
Az élelmiszer-kiskereskedelmi szektor sikere idén nagyban múlhat az árképzés, az…
Tovább olvasom >DLA Piper Hungary/Omnibusz javaslat: szükséges egyszerűsítés vagy visszalépés a fenntarthatósági törekvésekben?
Február 26-án hivatalosan is elérhetővé vált a fenntarthatósági jelentéstételi kötelezettségek…
Tovább olvasom >Slow Food Deutschland: nem a rovarok fogyasztása, hanem az élelmiszerpazarlás csökkentése lehet a megoldás
Kritikát fogalmazott meg a Slow Food Deutschland a rovarok Európában…
Tovább olvasom >