Az angol netezők 97 százaléka vásárolt már on-line
A világhálót rendszeresen használóinak 85 százaléka, a brit hálónjárók 97 százaléka rendelt már a neten – derül ki a Nielsen Global on-line kutatásból.Az elmúlt két évben
40 százalékkal nőtt a netten vásárlók
aránya. A legtöbbet a koreaiak vásárolnak a
világhálón keresztül, a rendszeresen
netezők 99 százaléka vásárolt valamit
on-line az elmúlt hónapban. Magas az arány a
németeknél és az angoloknál is, de a
japán és az amerikai webhasználók 94
százaléka is használja beszerzésre a
világhálót. A felhasználók 60
százaléka rendszeresen „betér” kedvenc
on-line boltjába. Ha az első vásárláskor
elégedetten távozik a vevő, akkor a kereskedők
számíthatnak rá, hogy máskor is betérnek
majd – hívja fel a figyelmet a Nielsen.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közös gondolkodás, tudatos megújulás: fordulópontjához érkezett a magyar retail ingatlanpiac
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Van még tér a bővülésre a magyar boltokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ételallergia, ételintolerancia, keresztallergia: helyezzük képbe magunkat!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
