Az angol netezők 97 százaléka vásárolt már on-line
A világhálót rendszeresen használóinak 85 százaléka, a brit hálónjárók 97 százaléka rendelt már a neten – derül ki a Nielsen Global on-line kutatásból.Az elmúlt két évben
40 százalékkal nőtt a netten vásárlók
aránya. A legtöbbet a koreaiak vásárolnak a
világhálón keresztül, a rendszeresen
netezők 99 százaléka vásárolt valamit
on-line az elmúlt hónapban. Magas az arány a
németeknél és az angoloknál is, de a
japán és az amerikai webhasználók 94
százaléka is használja beszerzésre a
világhálót. A felhasználók 60
százaléka rendszeresen „betér” kedvenc
on-line boltjába. Ha az első vásárláskor
elégedetten távozik a vevő, akkor a kereskedők
számíthatnak rá, hogy máskor is betérnek
majd – hívja fel a figyelmet a Nielsen.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI: Romló bizalmi indexek és gazdasági kilátások Magyarországon
Novemberben mind az üzleti szféra, mind a fogyasztók pesszimistábbá váltak…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >A piaci egyensúly biztosítására törekszik majd az új fogyasztóvédelmi hatóság
A január 1-jén felálló Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH)…
Tovább olvasom >