Az angol netezők 97 százaléka vásárolt már on-line
A világhálót rendszeresen használóinak 85 százaléka, a brit hálónjárók 97 százaléka rendelt már a neten – derül ki a Nielsen Global on-line kutatásból.Az elmúlt két évben
40 százalékkal nőtt a netten vásárlók
aránya. A legtöbbet a koreaiak vásárolnak a
világhálón keresztül, a rendszeresen
netezők 99 százaléka vásárolt valamit
on-line az elmúlt hónapban. Magas az arány a
németeknél és az angoloknál is, de a
japán és az amerikai webhasználók 94
százaléka is használja beszerzésre a
világhálót. A felhasználók 60
százaléka rendszeresen „betér” kedvenc
on-line boltjába. Ha az első vásárláskor
elégedetten távozik a vevő, akkor a kereskedők
számíthatnak rá, hogy máskor is betérnek
majd – hívja fel a figyelmet a Nielsen.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Szárazság, technológiai verseny és összefogás: beindult a hazai dinnyeszezon
Komoly kihívások közepette indul a 2025-ös magyar dinnyeszezon: a csapadékhiány,…
Tovább olvasom >Romló, de a nemzetgazdasági átlagnál jobb konjunktúra a turizmusban
2025. júniusban a turisztikai cégek 70%-a szolgáltatási árainak növekedéséről számolt…
Tovább olvasom >Áremelkedés, exportcsökkenés, új fogyasztói szokások – így alakult a baromfi- és tojáspiac 2025 első felében
Látványos változások jellemezték 2025 első félévét a hazai baromfi- és…
Tovább olvasom >