Az ananász jegyében működik együtt a Pepsi és a Little Caesars pizzázólánc
A Pepsi Co. Inc. a Little Caesars pizzázólánccal együttműködve új lehetőséget nyújt az ananász szerelmeseinek kedvenc gyümölcsük fogyasztására: a vásárlóknak korlátozott ideig egy 4,7 dl-es Pepsi Pineapple italból és egy nagy, kétfeltétes, vékony tésztájú pizzából álló menüt kínál.
– Soha véget nem érő szenvedélyes vita tárgya az, hogy van-e keresnivalója az ananásznak a pizzán – mondta Greg Hamilton, a Little Caesars marketingvezetője nyilatkozatában. – Most a Pepsivel közösen valamennyi ananászrajongónak kedveskedünk, függetlenül attól, hogy mit gondolnak e gyümölcsről, mint pizzafeltétről.
A Public Policy Polling 2017-es felmérése szerint az amerikaiak 47%-a támogatja, 32%-a pedig ellenzi az ananász pizzafeltétként való használatát. A Pizza Today az öt legnépszerűbb pizzafeltétről nemrégiben készült listájára az ananász nem került fel, az első helyen pedig a pepperoni áll.
A 2020-ban eredetileg limitált időre forgalomba hozott Pepsi Pineapple a Pepsi és az ananász gyümölcsös jegyeit kombinálja.
Kapcsolódó cikkeink
Stratégiai megállapodást kötött a Temu és a DHL
Stratégiai együttműködést jelentett be a kínai PDD Holdings tulajdonában álló…
Tovább olvasom >Magyarország és a FAO új alapokra helyezi együttműködését
A magyar kormány és az ENSZ Élelmezési és Mezőgazdasági Szervezete…
Tovább olvasom >Megéri fenntartható csomagolásra váltani?
A globális élelmiszeriparban a radikális innovációk száma 2007 óta folyamatosan…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntartható növekedés: a globális hullámkarton piac 206 milliárd dollár fölé emelkedhet 2032-ig
Áttörés előtt áll a csomagolóipar: a hullámkarton globális piaca 2032-re…
Tovább olvasom >Egyelőre nem engedjük át a takarítást a robotoknak
Az ár-érték arány a legfontosabb szempont a magyarok körében amikor…
Tovább olvasom >Megújítja prémium programját a Kifli.hu
A Kifli.hu anyavállalata, a cseh Rohlik Group bemutatta az Xtra-t,…
Tovább olvasom >