Az ananász jegyében működik együtt a Pepsi és a Little Caesars pizzázólánc
A Pepsi Co. Inc. a Little Caesars pizzázólánccal együttműködve új lehetőséget nyújt az ananász szerelmeseinek kedvenc gyümölcsük fogyasztására: a vásárlóknak korlátozott ideig egy 4,7 dl-es Pepsi Pineapple italból és egy nagy, kétfeltétes, vékony tésztájú pizzából álló menüt kínál.
– Soha véget nem érő szenvedélyes vita tárgya az, hogy van-e keresnivalója az ananásznak a pizzán – mondta Greg Hamilton, a Little Caesars marketingvezetője nyilatkozatában. – Most a Pepsivel közösen valamennyi ananászrajongónak kedveskedünk, függetlenül attól, hogy mit gondolnak e gyümölcsről, mint pizzafeltétről.
A Public Policy Polling 2017-es felmérése szerint az amerikaiak 47%-a támogatja, 32%-a pedig ellenzi az ananász pizzafeltétként való használatát. A Pizza Today az öt legnépszerűbb pizzafeltétről nemrégiben készült listájára az ananász nem került fel, az első helyen pedig a pepperoni áll.
A 2020-ban eredetileg limitált időre forgalomba hozott Pepsi Pineapple a Pepsi és az ananász gyümölcsös jegyeit kombinálja.
Kapcsolódó cikkeink
Együttműködésre lépett a Heineken az Ellen MacArthur Alapítvánnyal
Az újrahasználható csomagolások széles körű elterjedésének elősegítése végett csatlakozott az…
Tovább olvasom >Stratégiai megállapodást kötött a Temu és a DHL
Stratégiai együttműködést jelentett be a kínai PDD Holdings tulajdonában álló…
Tovább olvasom >Magyarország és a FAO új alapokra helyezi együttműködését
A magyar kormány és az ENSZ Élelmezési és Mezőgazdasági Szervezete…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átalakítja működését a Pernod Ricard a szeszesitalok visszaeső eladásai miatt
A francia Pernod Ricard – a világ második legnagyobb nyugati…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával lépne fel a bolti lopások ellen a Trigo
Új, mesterséges intelligencián és számítógépes látáson alapuló megoldással venné fel…
Tovább olvasom >NIVEA® Luminous630® Skin Glow Szérum 30 ml
Fedezze fel a ragyogó bőr új dimenzióját! Az innovatív formula…
Tovább olvasom >