Az ananász jegyében működik együtt a Pepsi és a Little Caesars pizzázólánc
A Pepsi Co. Inc. a Little Caesars pizzázólánccal együttműködve új lehetőséget nyújt az ananász szerelmeseinek kedvenc gyümölcsük fogyasztására: a vásárlóknak korlátozott ideig egy 4,7 dl-es Pepsi Pineapple italból és egy nagy, kétfeltétes, vékony tésztájú pizzából álló menüt kínál.
– Soha véget nem érő szenvedélyes vita tárgya az, hogy van-e keresnivalója az ananásznak a pizzán – mondta Greg Hamilton, a Little Caesars marketingvezetője nyilatkozatában. – Most a Pepsivel közösen valamennyi ananászrajongónak kedveskedünk, függetlenül attól, hogy mit gondolnak e gyümölcsről, mint pizzafeltétről.
A Public Policy Polling 2017-es felmérése szerint az amerikaiak 47%-a támogatja, 32%-a pedig ellenzi az ananász pizzafeltétként való használatát. A Pizza Today az öt legnépszerűbb pizzafeltétről nemrégiben készült listájára az ananász nem került fel, az első helyen pedig a pepperoni áll.
A 2020-ban eredetileg limitált időre forgalomba hozott Pepsi Pineapple a Pepsi és az ananász gyümölcsös jegyeit kombinálja.
Kapcsolódó cikkeink
Közösen fejleszt személyre szabott szépségápolási megoldásokat a Rakuten és a L’Oréal Japan
A partnerség a minél személyre szabottabb szépségápolási megoldások érdekében a…
Tovább olvasom >Szorosabbra fűzi az együttműködését a NAK és a Magyar Jogász Egylet
A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) elnöke, Papp Zsolt György bemutatkozó…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lépett a SPAR International és a Circana
Stratégiai együttműködést jelentett be a SPAR International a fogyasztói magatartás…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: a kormány teljesítette vállalását, 2024-ben 3,7 százalékra mérséklődött az infláció, ami 2025- ben még tovább, 3,2 százalékra csökken
A kormány teljesítette vállalását, 2023-ban letörte, 2024-ben pedig alacsony szinten…
Tovább olvasom >KSH: decemberben 4,6 százalékkal, 2024-ben átlagosan 3,7 százalékkal haladták meg az árak az előző évi azonos időszaki értékeket
2024. decemberben a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >A Shell Hungary felmérése új trendeket mutat a digitális vásárlás terén
Az okostelefonok mindennapi életünk szerves részévé váltak, a Shell Hungary…
Tovább olvasom >