Az amerikai üzletekben plexit szerelnek a kasszák elé
A USA Today értesülései szerint az Egyesült Államok élelmiszerüzletei csökkentett óraszámban vannak nyitva, hogy az ott dolgozóknak több ideje legyen a fertőtlenítésre. Emellett pedig elkezdték felszerelni az üzletekben az itthon is használt plexi üvegeket a kasszáknál, hogy ezzel is védjék a pénztárosokat – írja az origo.
A Walmart, a Kroeger és az Albersons mellett több amerikai szupermarketlánc is elkezdte felszerelni a plexiket pénztáraiknál annak érdekébe, hogy a dolgozók nagyobb biztonságban legyenek a járvány idején.
A védőüveg, akárcsak Magyarországon is, a vásárló és a pénztáros között van, tehát megakadályozza, hogy a cseppfertőzéssel bárki átadja a vírust másnak.
A Walmart vezérigazgatója, Dacona Smith közölte, hogy a vállalat számára a vásárlók és a személyzet egészsége fontosabb, mint korábban bármikor.
A plexiüvegek felszerelésé pedig nem csak a boltba járókat és az ott dolgozókat nyugtatja meg, hanem a cégvezetést is, hiszen ők próbálnak mindent megtenni a járvány elleni védekezés jegyében. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Aranykorát élik a magyar-amerikai agrárdiplomáciai kapcsolatok
A magyar-amerikai kétoldalú kapcsolatok egyre csak erősödnek, legyen szó politikáról,…
Tovább olvasom >Komoly tárgyalások zajlanak a vámháború lezárásáról
Csak őszinte szándékkal lehet tárgyalni – így reagált a kínai…
Tovább olvasom >Új piacokat keres az EU az élelmiszeripar számára
Az amerikai piac kiesése komoly kihívást jelent az Európai Unió…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >