Az amerikai hatóság engedélyezte a Steviából készült természetes édesítőket
A Coca-Cola és a PepsiCo évek óta kísérletezett a cukor illetve a mesterséges édesítők kiváltásával, mivel a klasszikus üdítőitalok magas kalóriatartalmuk miatt egyre inkább kiszorultak a piacról.
A Coke a Cargill Inc.-vel közösen
fejlesztette ki a Truvia. A világ első számú
üdítőital gyártója az engedélyezést
követően már ebben a hónapban piacra dob két
Truviaval ízesített Odwalla juice-t és egy
Sprite verziót.
A versenytárs Pepsi édesítőszere
PureVia névre hallgat. A cég a következő hetekben
a SoBe Lifewater nevű üdítőitalát ízesíti
majd a frissen engedélyezett édesítőszerrel.
Jövő január közepére az új üditőital
már minden amerikai üzlet polcán elérhető
lesz. Az 50%-kal kevesebb kalóriát tartalmazó
Trop 50 PureVia-val édesített változata
márciusban kerül majd a boltokba.
A Truvia és a PureVia egyaránt
a dél-amerikai stevia leveléből készített
természetes édesítőszer.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >