Az amerikai hatóság engedélyezte a Steviából készült természetes édesítőket
A Coca-Cola és a PepsiCo évek óta kísérletezett a cukor illetve a mesterséges édesítők kiváltásával, mivel a klasszikus üdítőitalok magas kalóriatartalmuk miatt egyre inkább kiszorultak a piacról.
A Coke a Cargill Inc.-vel közösen
fejlesztette ki a Truvia. A világ első számú
üdítőital gyártója az engedélyezést
követően már ebben a hónapban piacra dob két
Truviaval ízesített Odwalla juice-t és egy
Sprite verziót.
A versenytárs Pepsi édesítőszere
PureVia névre hallgat. A cég a következő hetekben
a SoBe Lifewater nevű üdítőitalát ízesíti
majd a frissen engedélyezett édesítőszerrel.
Jövő január közepére az új üditőital
már minden amerikai üzlet polcán elérhető
lesz. Az 50%-kal kevesebb kalóriát tartalmazó
Trop 50 PureVia-val édesített változata
márciusban kerül majd a boltokba.
A Truvia és a PureVia egyaránt
a dél-amerikai stevia leveléből készített
természetes édesítőszer.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rózsaszín kamionok és kortárs művészek és influencerek hozzák mozgásba a reményt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >SAP: Nagy ugrás a PwC vállalati erőforrás-tervezésében
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az Adidas bevétele 3 százalékkal nőtt a harmadik negyedévben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >