Az amerikai hatóság engedélyezte a Steviából készült természetes édesítőket
A Coca-Cola és a PepsiCo évek óta kísérletezett a cukor illetve a mesterséges édesítők kiváltásával, mivel a klasszikus üdítőitalok magas kalóriatartalmuk miatt egyre inkább kiszorultak a piacról.
A Coke a Cargill Inc.-vel közösen
fejlesztette ki a Truvia. A világ első számú
üdítőital gyártója az engedélyezést
követően már ebben a hónapban piacra dob két
Truviaval ízesített Odwalla juice-t és egy
Sprite verziót.
A versenytárs Pepsi édesítőszere
PureVia névre hallgat. A cég a következő hetekben
a SoBe Lifewater nevű üdítőitalát ízesíti
majd a frissen engedélyezett édesítőszerrel.
Jövő január közepére az új üditőital
már minden amerikai üzlet polcán elérhető
lesz. Az 50%-kal kevesebb kalóriát tartalmazó
Trop 50 PureVia-val édesített változata
márciusban kerül majd a boltokba.
A Truvia és a PureVia egyaránt
a dél-amerikai stevia leveléből készített
természetes édesítőszer.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >Feltörtük a kollagénkódot: íme mi működik, és mi csak üres ígéret!
A kollagén évezredeken át csendben végezte a dolgát a szervezetünkben,…
Tovább olvasom >