Az amerikai élelmiszergyártók a fejlődő országok felé kacsingatnak
A Campbell Soup Kínában és Oroszországban bízik, a Hormel Foods is Kínában lát bővülési lehetőségeket. A Sara Lee Corp Oroszországon kívül, Ázsiába és Brazíliában keres új piacokat.
A Campbell, amely forgalmának 75
százalékát az Egyesült Államokban
realizálja, évi 50 millió dollárt költ
a kínai és az orosz piac meghódítására.
A New Jersey-i vállalatcsoport mindenhol alkalmazkodik a piac
követelményeihez, Ázsiában az egészséges
összetevőket tartalmazó levesek a kedveltek,
Oroszországban pedig a sűrű levesekre van igény.
Szinten a kínai piacban lát
kitörési lehetőséget a Hormel, amely 11 éve
működik az országban. A cég pekingi és
shanghaji gyáraiban prémium húskonzerveket
készít. A Hormel éves forgalmának
jelenleg csak 5 százaléka származik az Államokon
kívülről, de a vállalat vezetői abban bíznak,
hogy erőfeszítéseik eredményeként
hamarosan nőni fog a nemzetközi piacokról érkező
bevétel.
A Sara Lee is szívesen áldoz
a fejlődő piacok megszerzésére. Leginkább a
Senseo kávék és a háztartási
vegyiáru és a kozmetikai cikkek viszik a cég jó
hírnevét Brazíliában és
Oroszországban. Az elmúlt évben jól
teljesített a vállalatcsoport az ázsiai régióban
is, emelkedtek az értékesítések Indiában,
Vietnamban és Indonéziában.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 0,2 százalékkal mérséklődött októberben
Októberben az ipari termelés volumene 0,2, munkanaphatástól megtisztítva 3,1 százalékkal…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >