Az amerikai élelmiszergyártók a fejlődő országok felé kacsingatnak
A Campbell Soup Kínában és Oroszországban bízik, a Hormel Foods is Kínában lát bővülési lehetőségeket. A Sara Lee Corp Oroszországon kívül, Ázsiába és Brazíliában keres új piacokat.
A Campbell, amely forgalmának 75
százalékát az Egyesült Államokban
realizálja, évi 50 millió dollárt költ
a kínai és az orosz piac meghódítására.
A New Jersey-i vállalatcsoport mindenhol alkalmazkodik a piac
követelményeihez, Ázsiában az egészséges
összetevőket tartalmazó levesek a kedveltek,
Oroszországban pedig a sűrű levesekre van igény.
Szinten a kínai piacban lát
kitörési lehetőséget a Hormel, amely 11 éve
működik az országban. A cég pekingi és
shanghaji gyáraiban prémium húskonzerveket
készít. A Hormel éves forgalmának
jelenleg csak 5 százaléka származik az Államokon
kívülről, de a vállalat vezetői abban bíznak,
hogy erőfeszítéseik eredményeként
hamarosan nőni fog a nemzetközi piacokról érkező
bevétel.
A Sara Lee is szívesen áldoz
a fejlődő piacok megszerzésére. Leginkább a
Senseo kávék és a háztartási
vegyiáru és a kozmetikai cikkek viszik a cég jó
hírnevét Brazíliában és
Oroszországban. Az elmúlt évben jól
teljesített a vállalatcsoport az ázsiai régióban
is, emelkedtek az értékesítések Indiában,
Vietnamban és Indonéziában.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kötelezi beszállítóit Carrefour a Nutri-Score értékek közzétételére
Franciaországban előírta a Carrefour, hogy minden márkás termék beszállítója köteles…
Tovább olvasom >Népszerűek az önkiszolgáló kasszák a német fiatalok körében
A KPMG és EHI Retail Institute új tanulmánya szerint Németországban…
Tovább olvasom >A Balkánon vett sütőipari vállalatot a Grupo Bimbo
A világ legnagyobb sütőipari cége, a mexikói Grupo Bimbo felvásárolta…
Tovább olvasom >