Az Amazonnál jobban teljesítenek a szupermarketek egy online felmérés szerint
Az Egyesült Államokban megelőzték a szupermarketek az Amazont, valamint a Walmart és a Target áruházláncokat a The Feedback Group által nemrégiben végzett online élelmiszerboltokkal kapcsolatos elégedettségi felmérésben.
A szupermarketek 5-ből 4,40 pontot értek el az általános elégedettség terén, míg az Amazon 4,30 pontot, a nagyáruházak pedig 4,26 pontot kaptak. A diszkont élelmiszerláncok, köztük az Aldi és a Lidl 4,11 pontot értek el, míg a legalacsonyabb pontszámot, 3,90-et a vásárlókat különösen alacsony áraival vonzó filléres élelmiszerüzletek kapták.
A felmérés eredményeiből az is kiderül, hogy az online élelmiszerboltok nehezen tudnak kapcsolatot teremteni a fiatal fogyasztókkal – ami azt jelzi, hogy további innovációra van szükség azzal párhuzamosan, hogy az Y- és a Z-generáció vásárlóereje növekszik. Az Y-generációs válaszadók a legutóbbi online élelmiszerboltos tapasztalatukat átlagosan 4,10-re értékelték, míg ugyanez a Z-generációs megkérdezettek körében 3,95 volt.
A The Feedback Group szerint az 1000 online élelmiszer-vásárló körében végzett felmérés alapján kapott eredmények azt mutatják, hogy kifizetődőek a szupermarketek által az elmúlt években az online vásárlásba történő befektetései.
Kapcsolódó cikkeink
Az ár-érték arányra helyezi a hangsúlyt a Target iskolakezdési kampányában az Egyesült Államokban
A diszkontóriás július második hetében indította el iskolakezdési kampányát, amelyben…
Tovább olvasom >Még mindig óvatlan az online vásárló magyarok ötöde
A magyar lakosság majdnem háromnegyede rendszeresen vásárol és fizet interneten…
Tovább olvasom >„Csendes” órákat vezet be üzleteiben a kanadai Walmart
A Walmart Canada új kezdeményezése keretében áruházait „csendes” órákkal kívánja…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >