Az Amazonnál jobban teljesítenek a szupermarketek egy online felmérés szerint
Az Egyesült Államokban megelőzték a szupermarketek az Amazont, valamint a Walmart és a Target áruházláncokat a The Feedback Group által nemrégiben végzett online élelmiszerboltokkal kapcsolatos elégedettségi felmérésben.
A szupermarketek 5-ből 4,40 pontot értek el az általános elégedettség terén, míg az Amazon 4,30 pontot, a nagyáruházak pedig 4,26 pontot kaptak. A diszkont élelmiszerláncok, köztük az Aldi és a Lidl 4,11 pontot értek el, míg a legalacsonyabb pontszámot, 3,90-et a vásárlókat különösen alacsony áraival vonzó filléres élelmiszerüzletek kapták.
A felmérés eredményeiből az is kiderül, hogy az online élelmiszerboltok nehezen tudnak kapcsolatot teremteni a fiatal fogyasztókkal – ami azt jelzi, hogy további innovációra van szükség azzal párhuzamosan, hogy az Y- és a Z-generáció vásárlóereje növekszik. Az Y-generációs válaszadók a legutóbbi online élelmiszerboltos tapasztalatukat átlagosan 4,10-re értékelték, míg ugyanez a Z-generációs megkérdezettek körében 3,95 volt.
A The Feedback Group szerint az 1000 online élelmiszer-vásárló körében végzett felmérés alapján kapott eredmények azt mutatják, hogy kifizetődőek a szupermarketek által az elmúlt években az online vásárlásba történő befektetései.
Kapcsolódó cikkeink
Megugrott az Amazon negyedéves nyeresége és nőtt a bevétele
Az Amazon e-kereskedelmi óriáscég az elemzők által vártnál nagyobb nyereséget…
Tovább olvasom >Évente közel 40 különböző kereskedőnél vásárolnak az amerikai fogyasztók
A Circana friss kutatása szerint az amerikai háztartások egy éven…
Tovább olvasom >Modern idő(se)k
Az „ezüstgeneráció” egyre meghatározóbb szereplője az FMCG-piacnak Európa-szerte: a szenior…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: árréskorlátozást vezetne be a kormány a háztartási cikkeket árusító boltokra
A kormány szerdán tárgyalhatja, csütörtökön pedig várhatóan elfogadhatja azt az…
Tovább olvasom >Drágább Barbie, soványabb Heinz – Trump vámjai átrajzolják a globális fogyasztói piacot
Donald Trump vámpolitikájának hatása egyre több iparágat érint: játékgyártók, autóipari…
Tovább olvasom >Csaknem 20 százalékkal olcsóbb élelmiszerek? A kormány elégedett az árréscsökkentés eredmnyeivel
„Egyre több terméket lehet olcsóbban megvásárolni az árréscsökkentésnek köszönhetően, az…
Tovább olvasom >