Az Amazonnál jobban teljesítenek a szupermarketek egy online felmérés szerint
Az Egyesült Államokban megelőzték a szupermarketek az Amazont, valamint a Walmart és a Target áruházláncokat a The Feedback Group által nemrégiben végzett online élelmiszerboltokkal kapcsolatos elégedettségi felmérésben.
A szupermarketek 5-ből 4,40 pontot értek el az általános elégedettség terén, míg az Amazon 4,30 pontot, a nagyáruházak pedig 4,26 pontot kaptak. A diszkont élelmiszerláncok, köztük az Aldi és a Lidl 4,11 pontot értek el, míg a legalacsonyabb pontszámot, 3,90-et a vásárlókat különösen alacsony áraival vonzó filléres élelmiszerüzletek kapták.
A felmérés eredményeiből az is kiderül, hogy az online élelmiszerboltok nehezen tudnak kapcsolatot teremteni a fiatal fogyasztókkal – ami azt jelzi, hogy további innovációra van szükség azzal párhuzamosan, hogy az Y- és a Z-generáció vásárlóereje növekszik. Az Y-generációs válaszadók a legutóbbi online élelmiszerboltos tapasztalatukat átlagosan 4,10-re értékelték, míg ugyanez a Z-generációs megkérdezettek körében 3,95 volt.
A The Feedback Group szerint az 1000 online élelmiszer-vásárló körében végzett felmérés alapján kapott eredmények azt mutatják, hogy kifizetődőek a szupermarketek által az elmúlt években az online vásárlásba történő befektetései.
Kapcsolódó cikkeink
Fulfilment szolgáltatást vezet be Európában az AliExpress
Új logisztikai szolgáltatást indít Európában az AliExpress Local+ néven, amely…
Tovább olvasom >Prioritást élvez az AI a brit kiskereskedők technológiai fejlesztéseiben
A brit kiskereskedők kétharmada (67%) a mesterséges intelligenciát (MI) helyezi…
Tovább olvasom >Amazon: a mesterséges intelligencia miatt csökkenhet a vállalati dolgozók létszáma
Az Amazon vezérigazgatója, Andy Jassy belső üzenetben közölte, hogy a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >