Az Amazonnál jobban teljesítenek a szupermarketek egy online felmérés szerint
Az Egyesült Államokban megelőzték a szupermarketek az Amazont, valamint a Walmart és a Target áruházláncokat a The Feedback Group által nemrégiben végzett online élelmiszerboltokkal kapcsolatos elégedettségi felmérésben.
A szupermarketek 5-ből 4,40 pontot értek el az általános elégedettség terén, míg az Amazon 4,30 pontot, a nagyáruházak pedig 4,26 pontot kaptak. A diszkont élelmiszerláncok, köztük az Aldi és a Lidl 4,11 pontot értek el, míg a legalacsonyabb pontszámot, 3,90-et a vásárlókat különösen alacsony áraival vonzó filléres élelmiszerüzletek kapták.
A felmérés eredményeiből az is kiderül, hogy az online élelmiszerboltok nehezen tudnak kapcsolatot teremteni a fiatal fogyasztókkal – ami azt jelzi, hogy további innovációra van szükség azzal párhuzamosan, hogy az Y- és a Z-generáció vásárlóereje növekszik. Az Y-generációs válaszadók a legutóbbi online élelmiszerboltos tapasztalatukat átlagosan 4,10-re értékelték, míg ugyanez a Z-generációs megkérdezettek körében 3,95 volt.
A The Feedback Group szerint az 1000 online élelmiszer-vásárló körében végzett felmérés alapján kapott eredmények azt mutatják, hogy kifizetődőek a szupermarketek által az elmúlt években az online vásárlásba történő befektetései.
Kapcsolódó cikkeink
Az európai online kereskedelem vezetői között többségben vannak a nem európai cégek
Az ezer legnagyobb európai online kereskedő közül mindössze 49% rendelkezik…
Tovább olvasom >Felelős e-kereskedelmet várnak el a lengyel vásárlók
A lengyel vásárlók egyre inkább elvárják az online boltoktól a…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság a polcon – Mit gondolnak a vásárlók a csomagolásról és a környezetvédelemről?
A környezettudatosság egyre fontosabbá válik a mai világban, és a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >