Az Amazonnál jobban teljesítenek a szupermarketek egy online felmérés szerint

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2023. 05. 15. 09:46

Az Egyesült Államokban megelőzték a szupermarketek az Amazont, valamint a Walmart és a Target áruházláncokat a The Feedback Group által nemrégiben végzett online élelmiszerboltokkal kapcsolatos elégedettségi felmérésben.

A szupermarketek 5-ből 4,40 pontot értek el az általános elégedettség terén, míg az Amazon 4,30 pontot, a nagyáruházak pedig 4,26 pontot kaptak. A diszkont élelmiszerláncok, köztük az Aldi és a Lidl 4,11 pontot értek el, míg a legalacsonyabb pontszámot, 3,90-et a vásárlókat különösen alacsony áraival vonzó filléres élelmiszerüzletek kapták.

A felmérés eredményeiből az is kiderül, hogy az online élelmiszerboltok nehezen tudnak kapcsolatot teremteni a fiatal fogyasztókkal – ami azt jelzi, hogy további innovációra van szükség azzal párhuzamosan, hogy az Y- és a Z-generáció vásárlóereje növekszik. Az Y-generációs válaszadók a legutóbbi online élelmiszerboltos tapasztalatukat átlagosan 4,10-re értékelték, míg ugyanez a Z-generációs megkérdezettek körében 3,95 volt.

A The Feedback Group szerint az 1000 online élelmiszer-vásárló körében végzett felmérés alapján kapott eredmények azt mutatják, hogy kifizetődőek a szupermarketek által az elmúlt években az online vásárlásba történő befektetései.

Grocery Dive

Kapcsolódó cikkeink