A megfizethető lakhatást támogatja az Amazon
Az Amazon a legutóbbi olyan amerikai technológiai óriás, amely elkötelezte magát a megfizethető lakhatás támogatása mellett – írja az origo. A vállalat összesen több mint 2 milliárd dollárral kívánja támogatni a területet egy alapon keresztül.
Az Amazon a napokban jelentette be, hogy létrehoznak egy több mint 2 milliárd dolláros alapot, amely lehetővé teszi 20.000 ingatlan megépítését vagy fenntartását, szerte az Egyesült Államokban – írja a BBC.
A TŐKÉT ELSŐSORBAN KEDVEZŐ KAMATOZÁSÚ HITELEK FOLYÓSÍTÁSÁRA HASZNÁLJÁK MAJD FÖL, ALACSONY KERESETŰ CSALÁDOK SZÁMÁRA.
A projekt nem meglepő, ha azt nézzük, hogy az USA-ban évek óta érezhetően emelkednek az ingatlanárak és a bérleti díjak. A lakásárak több mint 6 százalékkal nőttek 2012 óta, amit nem követett az átlagos dolgozók béremelkedése. A bérleti díjak a koronavírus-járvány előtt szintén komoly emelkedést mutattak, azonban ezen a téren tavaly mérséklődött a drágulás.
Az Amazon azonban nem az első technológiai vállalat, amely hasonló projektet indított. 2019-ben a Microsoft, az Apple, a Facebook, a Google és más techcégek kötelezték el magukat, hogy több százmillió dollárt fordítanak a lakhatási költségek enyhítésére.
Az e-kereskedelmi óriás kezdeményezése elsősorban olyan városokat érint majd, ahol a társaság komoly dolgozói létszámmal van jelen. Ilyen például Seattle, Nashville vagy Washington DC.
A CÉG KÖZLÉSE SZERINT OLYAN CSALÁDOKAT CÉLOZNAK ELSŐSORBAN, AMELYEK KERESETE A TÉRSÉG MEDIÁN JÖVEDELMÉNEK MAXIMUM 80 SZÁZALÉKÁT ÉRI EL.
Ezzel párhuzamosan az Amazon olyan szervezeteket is támogatni fog, amelyek a megfizethető lakhatással foglalkoznak.
Egy átlagos Amazon dolgozó egyébként 2019-ben 36.640 dolláros éves fizetést vihetett haza, ami durván az országos átlagnak felel meg. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Walmart e-kereskedelmi bővítés
A Walmart megnyitja elektronikus piacterét a BigCommerce kereskedői számára. Ugyanakkor…
Tovább olvasom >Magazin: Megnőtt a vásárlók bizalma az online FMCG-kereskedelem iránt
A tavalyi év egészen máshogy zajlott, mint amit eddig megszoktunk.…
Tovább olvasom >Borsos árat fizetett a Google és az Amazon a sütikért
A Francia Adatvédelmi Hatóság (CNIL) tavaly decemberben rekordösszegű, összesen 135…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fokozatosan növeli a fenntartható pamut arányát saját márkás textiltermékeiben a Lidl
A Lidl célul tűzte ki, hogy 2022 végéig 100%-ban fenntartható…
Tovább olvasom >Self scanning: új szolgáltatással segíti a dm a gyors bevásárlást!
Önálló, érintkezésmentes és gyors bevásárlás? A dm új szolgáltatást vezetett…
Tovább olvasom >Vitaminitallal erősít a HELL ENERGY
Új termékkategóriával bővíti kínálatát a HELL ENERGY Magyarország Kft. a…
Tovább olvasom >