A megfizethető lakhatást támogatja az Amazon
Az Amazon a legutóbbi olyan amerikai technológiai óriás, amely elkötelezte magát a megfizethető lakhatás támogatása mellett – írja az origo. A vállalat összesen több mint 2 milliárd dollárral kívánja támogatni a területet egy alapon keresztül.
Az Amazon a napokban jelentette be, hogy létrehoznak egy több mint 2 milliárd dolláros alapot, amely lehetővé teszi 20.000 ingatlan megépítését vagy fenntartását, szerte az Egyesült Államokban – írja a BBC.
A TŐKÉT ELSŐSORBAN KEDVEZŐ KAMATOZÁSÚ HITELEK FOLYÓSÍTÁSÁRA HASZNÁLJÁK MAJD FÖL, ALACSONY KERESETŰ CSALÁDOK SZÁMÁRA.
A projekt nem meglepő, ha azt nézzük, hogy az USA-ban évek óta érezhetően emelkednek az ingatlanárak és a bérleti díjak. A lakásárak több mint 6 százalékkal nőttek 2012 óta, amit nem követett az átlagos dolgozók béremelkedése. A bérleti díjak a koronavírus-járvány előtt szintén komoly emelkedést mutattak, azonban ezen a téren tavaly mérséklődött a drágulás.
Az Amazon azonban nem az első technológiai vállalat, amely hasonló projektet indított. 2019-ben a Microsoft, az Apple, a Facebook, a Google és más techcégek kötelezték el magukat, hogy több százmillió dollárt fordítanak a lakhatási költségek enyhítésére.
Az e-kereskedelmi óriás kezdeményezése elsősorban olyan városokat érint majd, ahol a társaság komoly dolgozói létszámmal van jelen. Ilyen például Seattle, Nashville vagy Washington DC.
A CÉG KÖZLÉSE SZERINT OLYAN CSALÁDOKAT CÉLOZNAK ELSŐSORBAN, AMELYEK KERESETE A TÉRSÉG MEDIÁN JÖVEDELMÉNEK MAXIMUM 80 SZÁZALÉKÁT ÉRI EL.
Ezzel párhuzamosan az Amazon olyan szervezeteket is támogatni fog, amelyek a megfizethető lakhatással foglalkoznak.
Egy átlagos Amazon dolgozó egyébként 2019-ben 36.640 dolláros éves fizetést vihetett haza, ami durván az országos átlagnak felel meg. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >A retail média felrobbanthatja a hirdetői piacot
A hazai e-kereskedőknek mindössze 13,5%-a kínál retail média szolgáltatásokat beszállítóinak,…
Tovább olvasom >A higiéniai szegénység enyhítésére társult az Amazon, az Unilever és a Colgate-Palmolive
Az Amazon az Unileverrel, a Colgate-Palmolive-val és más vezető márkákkal…
Tovább olvasom >További cikkeink
Így kedveskedett fogyasztóinak a Kinley Valentin-nap alkalmából
Az idei Valentin-napon a Kinley különleges programokkal lepte meg fogyasztóit.…
Tovább olvasom >Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >