A megfizethető lakhatást támogatja az Amazon
Az Amazon a legutóbbi olyan amerikai technológiai óriás, amely elkötelezte magát a megfizethető lakhatás támogatása mellett – írja az origo. A vállalat összesen több mint 2 milliárd dollárral kívánja támogatni a területet egy alapon keresztül.
Az Amazon a napokban jelentette be, hogy létrehoznak egy több mint 2 milliárd dolláros alapot, amely lehetővé teszi 20.000 ingatlan megépítését vagy fenntartását, szerte az Egyesült Államokban – írja a BBC.
A TŐKÉT ELSŐSORBAN KEDVEZŐ KAMATOZÁSÚ HITELEK FOLYÓSÍTÁSÁRA HASZNÁLJÁK MAJD FÖL, ALACSONY KERESETŰ CSALÁDOK SZÁMÁRA.
A projekt nem meglepő, ha azt nézzük, hogy az USA-ban évek óta érezhetően emelkednek az ingatlanárak és a bérleti díjak. A lakásárak több mint 6 százalékkal nőttek 2012 óta, amit nem követett az átlagos dolgozók béremelkedése. A bérleti díjak a koronavírus-járvány előtt szintén komoly emelkedést mutattak, azonban ezen a téren tavaly mérséklődött a drágulás.
Az Amazon azonban nem az első technológiai vállalat, amely hasonló projektet indított. 2019-ben a Microsoft, az Apple, a Facebook, a Google és más techcégek kötelezték el magukat, hogy több százmillió dollárt fordítanak a lakhatási költségek enyhítésére.
Az e-kereskedelmi óriás kezdeményezése elsősorban olyan városokat érint majd, ahol a társaság komoly dolgozói létszámmal van jelen. Ilyen például Seattle, Nashville vagy Washington DC.
A CÉG KÖZLÉSE SZERINT OLYAN CSALÁDOKAT CÉLOZNAK ELSŐSORBAN, AMELYEK KERESETE A TÉRSÉG MEDIÁN JÖVEDELMÉNEK MAXIMUM 80 SZÁZALÉKÁT ÉRI EL.
Ezzel párhuzamosan az Amazon olyan szervezeteket is támogatni fog, amelyek a megfizethető lakhatással foglalkoznak.
Egy átlagos Amazon dolgozó egyébként 2019-ben 36.640 dolláros éves fizetést vihetett haza, ami durván az országos átlagnak felel meg. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Növelte az eladásokat az Amazon „Climate Pledge Friendly” címkéje
Az Amazon legújabb tanulmánya szerint a Climate Pledge Friendly programhoz…
Tovább olvasom >Több mint 53 ezer rászorulónak nyújtott segítséget a PENNY 2024-ben
Élelmiszermentés, lovasterápia, beteg gyermekek kívánságának teljesítése és nevelőszülői családokban élők…
Tovább olvasom >Több ezer magyar webáruház válhat potenciális hirdetési felületté
A hazai e-kereskedőknek mindössze 13,5%-a kínál retail média szolgáltatásokat beszállítóinak,…
Tovább olvasom >További cikkeink
GLAMOUR Valentin-napok a ROSSMANN-ban
Február 10-16. között először kerül sor a GLAMOUR Valentin-napok powered…
Tovább olvasom >Új szakmai vezető a DDC Kommunikációs és marketing osztályának élén
2024 decemberétől Slániczné Molnár Ildikó tölti be a Duna-Dráva Cement…
Tovább olvasom >Személyzet nélküli okosüzletet nyit az Auchan
Hamarosan új, innovatív kereskedelmi egységgel áll elő az Auchan Magyarország.…
Tovább olvasom >