Az Amazon Go technológiája harmadik fél számára is elérhetővé vált
Az Amazon.com Inc új üzletágat indít, amely az önkiszolgáló üzleteket működtető technológia más kereskedelmi cégek felé történő értékesítésével foglalkozik. A világ legnagyobb e-kereskedelmi cége már „több” aláírt megállapodásról beszél. A „Just Walk Out technology by Amazon” néven futó szolgáltatásról az érdeklődők külön weboldalon tájékozódhatnak.
A nagy reményekkel kecsegtető vállalkozás jól tükrözi az Amazon stratégiáját, mely szerint belső kapacitásokat épít, hogy azokat aztán mások számára is vonzó szolgáltatássá alakítsa. Az Amazon Go volt az, amely a kasszanélküli üzleteket általánosan elfogadottá tette, és a cégvezetés meggyőződése, hogy az új üzletág sikerét is a vásárlói preferenciák fogják meghatározni.
A technológiát – a mennyezeti kamerákat és szenzorokat – a partnerüzletekbe az Amazon telepíti, amelyhez 24/7 támogatást is biztosít. Az üzletbe bejutni – az Amazon Go üzletektől eltérően – hitelkártyával lehet egy forgóajtón keresztül, az árucikkeket pedig a vásárlók egy virtuális bevásárlókocsiba teszik. Az üzlet elhagyásakor a bevásárlás végösszegét az üzlet a hitelkártyára terheli – így se vonalkódra, se sorbanállásra nincs szükség.
Kapcsolódó cikkeink
AI-alapú kasszanélküli technológiát vezet be az Aldi az Egyesült Államokban
A Grabango által fejlesztett technológia az Amazon „Just Walk Out”…
Tovább olvasom >Ezért megfizetünk! – de legalább gyorsan és kényelmesen
A retailtechnológia területén több olyan fejlesztési irány is körvonalazódik, amelyek…
Tovább olvasom >Kasszamentes konténerüzlet teszi élménnyé a bevásárlást
A Mastercard egy tegnap esti sajtóeseményen mutatta be a hazai…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: a kormány teljesítette vállalását, 2024-ben 3,7 százalékra mérséklődött az infláció, ami 2025- ben még tovább, 3,2 százalékra csökken
A kormány teljesítette vállalását, 2023-ban letörte, 2024-ben pedig alacsony szinten…
Tovább olvasom >KSH: decemberben 4,6 százalékkal, 2024-ben átlagosan 3,7 százalékkal haladták meg az árak az előző évi azonos időszaki értékeket
2024. decemberben a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >A Shell Hungary felmérése új trendeket mutat a digitális vásárlás terén
Az okostelefonok mindennapi életünk szerves részévé váltak, a Shell Hungary…
Tovább olvasom >