Az Amazon Európában alkalmazott minden csomagolása újrahasznosítható lett
Az Amazon által az európai szállításokhoz használt valamennyi doboz, zsák és boríték újrahasznosítható lett. Emellett a vállalat állítása szerint egyre több rendelést szállít ki további csomagolás nélkül a vásárlóknak.
Az újrahasznosíthatóság vonatkozik minden, az európai Amazon-oldalakon, ahol a vállalat maga az eladó fél, és minden azon a harmadik fél eladóktól történő megrendelések kiszállításakor alkalmazott csomagolásra, amelyek esetében az Amazon kezeli a megrendeléseket (Fulfilment by Amazon vagy FBA).
Emellett a vállalat közlése szerint a beszállítókkal kötött megállapodásoknak köszönhetően több mint 50%-kal nőtt a kiegészítő csomagolás nélkül szállított termékek száma Európában. A kellően tartós csomagolás ugyanis elég ahhoz, hogy a vásárlóhoz sértetlenül jusson el, az Amazon a megrendelés leadása után csak egy kézbesítési címet tartalmazó címkét helyez el rajta.
Hollandiában az Amazon „Ships in Product Packaging” néven nemrégiben programot vezetett be a külső doboz nélküli szállítás népszerűsítésére. Az eredeti termékcsomagolásban való biztonságos kézbesítést biztosítandó valamennyi termék leesés-tesztet végzett a vállalat, melyeken a termékek sikerrel átmentek. A vásárlók a rendelési folyamat során kapnak tájékoztatást arról, hogy a terméken további külső csomagolás nincs azzal, hogy a vásárló kérheti azt, ha szükséges, például ajándék esetében.
Az Amazon közleményében hangsúlyozza, hogy ezek a kezdeményezések hozzájárulnak a műanyagfelhasználás csökkentéséhez:
– Becsléseink szerint 2019 óta több mint egymilliárd egyszer használatos műanyag zacskó használatát iktattuk ki európai elosztóhálózatunkból.
Kapcsolódó cikkeink
A nagyok versenytársává vált a Perplexity
Az AI-alapú keresőmotor, a Perplexity az Egyesült Államokban most indított…
Tovább olvasom >Növelte az eladásokat az Amazon „Climate Pledge Friendly” címkéje
Az Amazon legújabb tanulmánya szerint a Climate Pledge Friendly programhoz…
Tovább olvasom >Az AI hatása Észak-Amerikában 2030-ra elérheti az 1,6 ezer milliárd dollárt
A kiskereskedők eltérő mértékben bár, de profitálhatnak a mesterséges intelligencia…
Tovább olvasom >További cikkeink
Erős márkák, erős Magyarország: a Nemzetgazdasági Minisztérium aktívan támogatja a hazai vállalkozások márkaépítési törekvéseit
A hazai vállalkozások versenyképességet támogató adórendszer, a tisztességes kereskedelmi gyakorlatok,…
Tovább olvasom >GKI elemzés: A gazdasági kiszolgáltatottságról mi magunk is tehetünk
A kormány 2025-ös „repülőrajtjához” szükség lenne az export felfutására (a…
Tovább olvasom >Top 50 a turizmusban: ők voltak az ágazat fontos szereplői 2024-ben
Gyulay Zsolt, Gerendai Károly, Kreinbacher József, Orbán Ráhel, Scheer Sándor,…
Tovább olvasom >