Az Amazon a FedEx és a UPS babérjaira tör
Az Amazon a fogyasztóknak közvetlen kiszállítást kínál egyes kulcsfontosságú amerikai piacokon. A TJI piackutató egy nem oly régen napvilágot látott jelentése szerint az „Amazon Shipping” nevet viselő új szolgáltatás teljes egészében „megkerüli” az Amazon fulfillment központokat. Az Amazonon árusító egyes olyan eladók, akik Los Angeles, Chicago és New York/New Jersey belvárosi negyedeiben raktárral rendelkeznek, közvetlenül a kezelőfelületről Amazon szállítólevélcímként tudnak nyomtatni. Az Amazon minden hétköznap átveszi tőlük, és hétfőtől vasárnapig közvetlenül a vásárlónak kézbesíti azokat belföldön.
Az e-kereskedelmi óriás a szolgáltatás által érintett piacokon az eladókkal állítólag azt közölte, hogy a rendelések többségét 5 napon belül képes kiszállítani. E belföldi szolgáltatásával az Amazon a FedEX és a UPS csomagszállító cégeket közvetlen versenyre késztetheti.
Kapcsolódó cikkeink
Három év alatt 54 milliárd dollárt fektet be az Amazon Nagy-Britanniában
Komoly beruházásról tett bejelentést az Amazon Nagy-Britanniában: a világ legnagyobb…
Tovább olvasom >Fulfilment szolgáltatást vezet be Európában az AliExpress
Új logisztikai szolgáltatást indít Európában az AliExpress Local+ néven, amely…
Tovább olvasom >Amazon: a mesterséges intelligencia miatt csökkenhet a vállalati dolgozók létszáma
Az Amazon vezérigazgatója, Andy Jassy belső üzenetben közölte, hogy a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Helyi gyártókkal lépne az uniós piacra a Temu
Egyre nagyobb hullámokat vet a Temu térnyerése Európában – most…
Tovább olvasom >A Lidl a Heim Pál Gyermekkórház Fejlesztéséért Alapítványt támogatja
A Lidl Magyarország immár hat éve segíti a Heim Pál…
Tovább olvasom >A szobai ventilátor, a parfüm és a terhességi teszt is jól fogy a Wolton, a rendelések negyede már nem melegételekre érkezik
Egyre tudatosabbak a magyar vásárlók, ha online vásárlásról van szó:…
Tovább olvasom >