Az Amazon a FedEx és a UPS babérjaira tör
Az Amazon a fogyasztóknak közvetlen kiszállítást kínál egyes kulcsfontosságú amerikai piacokon. A TJI piackutató egy nem oly régen napvilágot látott jelentése szerint az „Amazon Shipping” nevet viselő új szolgáltatás teljes egészében „megkerüli” az Amazon fulfillment központokat. Az Amazonon árusító egyes olyan eladók, akik Los Angeles, Chicago és New York/New Jersey belvárosi negyedeiben raktárral rendelkeznek, közvetlenül a kezelőfelületről Amazon szállítólevélcímként tudnak nyomtatni. Az Amazon minden hétköznap átveszi tőlük, és hétfőtől vasárnapig közvetlenül a vásárlónak kézbesíti azokat belföldön.
Az e-kereskedelmi óriás a szolgáltatás által érintett piacokon az eladókkal állítólag azt közölte, hogy a rendelések többségét 5 napon belül képes kiszállítani. E belföldi szolgáltatásával az Amazon a FedEX és a UPS csomagszállító cégeket közvetlen versenyre késztetheti.
Kapcsolódó cikkeink
Az európai online kereskedelem vezetői között többségben vannak a nem európai cégek
Az ezer legnagyobb európai online kereskedő közül mindössze 49% rendelkezik…
Tovább olvasom >Országos szintre lép a PENNY és a foodora együttműködése
November közepétől a PENNY vásárlói már országos szinten intézhetik akár…
Tovább olvasom >Felelős e-kereskedelmet várnak el a lengyel vásárlók
A lengyel vásárlók egyre inkább elvárják az online boltoktól a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >