Az Amazon a FedEx és a UPS babérjaira tör
Az Amazon a fogyasztóknak közvetlen kiszállítást kínál egyes kulcsfontosságú amerikai piacokon. A TJI piackutató egy nem oly régen napvilágot látott jelentése szerint az „Amazon Shipping” nevet viselő új szolgáltatás teljes egészében „megkerüli” az Amazon fulfillment központokat. Az Amazonon árusító egyes olyan eladók, akik Los Angeles, Chicago és New York/New Jersey belvárosi negyedeiben raktárral rendelkeznek, közvetlenül a kezelőfelületről Amazon szállítólevélcímként tudnak nyomtatni. Az Amazon minden hétköznap átveszi tőlük, és hétfőtől vasárnapig közvetlenül a vásárlónak kézbesíti azokat belföldön.
Az e-kereskedelmi óriás a szolgáltatás által érintett piacokon az eladókkal állítólag azt közölte, hogy a rendelések többségét 5 napon belül képes kiszállítani. E belföldi szolgáltatásával az Amazon a FedEX és a UPS csomagszállító cégeket közvetlen versenyre késztetheti.
Kapcsolódó cikkeink
Az AI hatása Észak-Amerikában 2030-ra elérheti az 1,6 ezer milliárd dollárt
A kiskereskedők eltérő mértékben bár, de profitálhatnak a mesterséges intelligencia…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >A nagyok versenytársává vált a Perplexity
Az AI-alapú keresőmotor, a Perplexity az Egyesült Államokban most indított…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >