Az Amazon a brazil szépségipari piacon is mozgolódik
Az Amazon tárgyalásokat folytat a Grupo Boticario és Natura Cosmeticos SA brazil szépségipari óriásokkal, melyek termékeit platformján szeretné értékesíteni. A brazil szépségipari piac éves fogyasztása 30 milliárd USD körül mozog, csak az USA, Kína és Japán költ ennél többet. Nem csoda, hogy az Amazon is szeretne részt venni.
A brazil cégek egyelőre óvatosan állnak a tárgyalásokhoz, eladásaik túlnyomó részét fizikai bolthálózatukon keresztül bonyolítják.
Kapcsolódó cikkeink
Többségi tulajdont szerezhet az Emmi az eddig a Coca-Cola tulajdonában álló brazíliai tejtermékgyártóban
Az Emmi Group brazil leányvállalata, a Laticínios Porto Alegre többségi…
Tovább olvasom >Meglepően jól teljesítenek a L’Oreal részvényei
A L’Oreal részvényei pénteken jelentős, 5%-os emelkedést mutattak, ami a…
Tovább olvasom >AI-alapú kasszanélküli technológiát vezet be az Aldi az Egyesült Államokban
A Grabango által fejlesztett technológia az Amazon „Just Walk Out”…
Tovább olvasom >További cikkeink
Évente 35 billió euróra kárt okoz az éghajlatváltozás
Az éghajlatváltozás hatásait kutató potsdami PIK Intézet (PIK) tanulmánya szerint…
Tovább olvasom >Nehézségekbe ütközött a MyPrice (Mere) belgiumi terjeszkedése
A MyPrice orosz diszkontcég bejelentése, miszerint hamarosan megnyitja Belgiumban negyedik…
Tovább olvasom >Limitált kiadású őszibarack és lime ízekkel jelentkezik a Pepsi idén nyáron
A grillpartik szerelmeseinek szánt italok a vállalat azon stratégiájába illeszkednek,…
Tovább olvasom >