Az Amazon a brazil szépségipari piacon is mozgolódik
Az Amazon tárgyalásokat folytat a Grupo Boticario és Natura Cosmeticos SA brazil szépségipari óriásokkal, melyek termékeit platformján szeretné értékesíteni. A brazil szépségipari piac éves fogyasztása 30 milliárd USD körül mozog, csak az USA, Kína és Japán költ ennél többet. Nem csoda, hogy az Amazon is szeretne részt venni.
A brazil cégek egyelőre óvatosan állnak a tárgyalásokhoz, eladásaik túlnyomó részét fizikai bolthálózatukon keresztül bonyolítják.
Kapcsolódó cikkeink
Az európai online kereskedelem vezetői között többségben vannak a nem európai cégek
Az ezer legnagyobb európai online kereskedő közül mindössze 49% rendelkezik…
Tovább olvasom >Felelős e-kereskedelmet várnak el a lengyel vásárlók
A lengyel vásárlók egyre inkább elvárják az online boltoktól a…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával szűri ki az Amazon a hibás termékeket szállítás előtt
Az Amazon „Project P. I.” modellje (a P. I. a private investigator, azaz…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >