Az Amazon a brazil szépségipari piacon is mozgolódik
Az Amazon tárgyalásokat folytat a Grupo Boticario és Natura Cosmeticos SA brazil szépségipari óriásokkal, melyek termékeit platformján szeretné értékesíteni. A brazil szépségipari piac éves fogyasztása 30 milliárd USD körül mozog, csak az USA, Kína és Japán költ ennél többet. Nem csoda, hogy az Amazon is szeretne részt venni.
A brazil cégek egyelőre óvatosan állnak a tárgyalásokhoz, eladásaik túlnyomó részét fizikai bolthálózatukon keresztül bonyolítják.
Kapcsolódó cikkeink
Az AI hatása Észak-Amerikában 2030-ra elérheti az 1,6 ezer milliárd dollárt
A kiskereskedők eltérő mértékben bár, de profitálhatnak a mesterséges intelligencia…
Tovább olvasom >Sminkek és illatok – Újdonságok a szépségiparban
Az utóbbi években a dekorkozmetika piacán tapasztalható dinamizmus és folyamatos…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: novemberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 4,1, az előző havit 0,6 százalékkal haladta meg
2024. novemberben a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >NGM: láthatóan kezd visszatérni a lakosság bizalma
A kormány azon dolgozik, hogy a gazdaság jobban teljesítsen, így…
Tovább olvasom >Fidelity Kitekintés 2025: Az USA készen áll a reflációra
A republikánusok fölényes győzelme a novemberi választásokon jelentősen megváltoztatta a…
Tovább olvasom >