Az Alza.hu-t választották az internetes vásárlók 2019 Ország Boltjává a Webplázák kategóriában
Első díjat nyert az Alza.hu Webpláza kategóriában Magyarország egyik legtekintélyesebb versenyén.
Idén immáron kilencedik alkalommal adták át az Árukereső.hu árösszehasonlító-oldal
Szervezésében az Ország Boltja minőségi és népszerűségi díjait. A verseny 14 kategóriában zajlik termékcsoportok szerint. A minőségi díjak közé tartozó webpláza kategóriában, amelyben az Alza.hu elnyerte az első helyet, a legnagyobb forgalmú és legszélesebb választékot kínáló internetes kereskedők versenyeznek, a verseny kizárólag valódi vásárlók értékelésén alapul. A győztes a minőségi kategóriában az a webáruház, amelyik az év folyamán a legjobb minősítést kapja a vásárlóktól.
„Óriási örömünkre szolgál, hogy ilyen kiemelkedő eredményt értünk el a magyarországi internetes kereskedelemre jellemző nagyon erős versenyben. Nagyra értékeljük a vásárlók bizalmát és továbbra is arra törekszünk, hogy a legjobb választékot, a legjobb weboldalt, minőségi ügyfélszolgálatot és a leggyorsabb kiszállítást biztosítsuk számukra. Szolgáltatásunk kiemelt része a legújabb technológiával felszerelt Róbert Károly körúti modern Showroomunk is, ahol a vásárlás valódi élmény az odalátogatók számára. Nem kérdés, hogy jövőre is az élen szeretnénk végezni vásárlóink elégedettségét és bizalmát továbbra is kiérdemelve“ – mondta Takács Csaba, az Alza.hu magyarországi vezetője.
Az Alza.hu másodszor nevezett be az Ország Boltja versenybe. Tavaly kategóriájában a második helyet szerezte meg. Az Alza-csapat fáradhatatlan munkájának köszönhető ügyfélközpontúság, szélesebb választék, minőségi szolgáltatás és magas színvonalú ügyfélszolgálat révén ezúttal már a legrangosabb díjat érdemelte ki a webáruház.
Kapcsolódó cikkeink
Ezt rendelik a magyarok a netről, ha jó az idő
A legfrissebb adatok szerint az időjárás jelentős hatással van a…
Tovább olvasom >Bármi is legyen a gazdasággal itthon, a játékok legyőzhetetlenek!
Az Árukereső.hu legújabb kutatása a játékokkal kapcsolatos keresések érdeklődésének változását…
Tovább olvasom >Egyre inkább az akciókra alapozzák a karácsonyt a magyarok
A tavalyi évhez hasonlóan idén is a tudatosság határozza meg…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette az Estée Lauder a DECIEM-et
Lezárult a The Ordinary márkájáról ismert kanadai multibrand cég, a…
Tovább olvasom >A romániai városok meghódítására tör a lengyel Żabka
A Żabka romániai leányvállalata, a Froo az év végéig kétszáz…
Tovább olvasom >Pékáru-stratégiájával nyerhet a Lidl az Egyesült Királyságban
Kritika érte a brit szupermarketeket pékáru részlegeik állítólagosan félrevezető marketingje…
Tovább olvasom >