Trade magazin > Hírek és cikkek > Piaci Hírek > Az alma népszerűsítésével indul az idénytermékek kampánya
Az alma népszerűsítésével indul az idénytermékek kampánya
Az alma népszerűsítésével indul idén az idénytermékek kampánya, majd a baromfitermékek, borok és halak következnek a Magyar Turizmus (MT) Zrt. agrármarketing-vezérigazgatóságának október végétől december közepéig tartó belföldi fogyasztást ösztönző akciójában. Az év utolsó három hónapjában a kampánnyal a fogyasztók szemléletformálása a cél, hogy a tudatos vásárlók egészséges magyar élelmiszereket válasszanak.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Szárazság, technológiai verseny és összefogás: beindult a hazai dinnyeszezon
Komoly kihívások közepette indul a 2025-ös magyar dinnyeszezon: a csapadékhiány,…
Tovább olvasom >Romló, de a nemzetgazdasági átlagnál jobb konjunktúra a turizmusban
2025. júniusban a turisztikai cégek 70%-a szolgáltatási árainak növekedéséről számolt…
Tovább olvasom >Áremelkedés, exportcsökkenés, új fogyasztói szokások – így alakult a baromfi- és tojáspiac 2025 első felében
Látványos változások jellemezték 2025 első félévét a hazai baromfi- és…
Tovább olvasom >