Trade magazin > Hírek és cikkek > Piaci Hírek > Az alma népszerűsítésével indul az idénytermékek kampánya
Az alma népszerűsítésével indul az idénytermékek kampánya
Az alma népszerűsítésével indul idén az idénytermékek kampánya, majd a baromfitermékek, borok és halak következnek a Magyar Turizmus (MT) Zrt. agrármarketing-vezérigazgatóságának október végétől december közepéig tartó belföldi fogyasztást ösztönző akciójában. Az év utolsó három hónapjában a kampánnyal a fogyasztók szemléletformálása a cél, hogy a tudatos vásárlók egészséges magyar élelmiszereket válasszanak.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
KSH: novemberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 4,1, az előző havit 0,6 százalékkal haladta meg
2024. novemberben a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >NGM: láthatóan kezd visszatérni a lakosság bizalma
A kormány azon dolgozik, hogy a gazdaság jobban teljesítsen, így…
Tovább olvasom >Fidelity Kitekintés 2025: Az USA készen áll a reflációra
A republikánusok fölényes győzelme a novemberi választásokon jelentősen megváltoztatta a…
Tovább olvasom >