Trade magazin > Hírek és cikkek > Piaci Hírek > Az alma népszerűsítésével indul az idénytermékek kampánya
Az alma népszerűsítésével indul az idénytermékek kampánya
🎧 Hallgasd a cikket:
Az alma népszerűsítésével indul idén az idénytermékek kampánya, majd a baromfitermékek, borok és halak következnek a Magyar Turizmus (MT) Zrt. agrármarketing-vezérigazgatóságának október végétől december közepéig tartó belföldi fogyasztást ösztönző akciójában. Az év utolsó három hónapjában a kampánnyal a fogyasztók szemléletformálása a cél, hogy a tudatos vásárlók egészséges magyar élelmiszereket válasszanak.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Ritmusváltás előtt a magyar intermodális forgalom
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A döntések 89%-a a nőké, mégis úgy érzik, figyelmen kívül hagyják őket
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Szigorodnak a csomagolásokra vonatkozó előírások – versenyelőny vagy kockázat?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >


