Trade magazin > Hírek és cikkek > Piaci Hírek > Az alma népszerűsítésével indul az idénytermékek kampánya
Az alma népszerűsítésével indul az idénytermékek kampánya
Az alma népszerűsítésével indul idén az idénytermékek kampánya, majd a baromfitermékek, borok és halak következnek a Magyar Turizmus (MT) Zrt. agrármarketing-vezérigazgatóságának október végétől december közepéig tartó belföldi fogyasztást ösztönző akciójában. Az év utolsó három hónapjában a kampánnyal a fogyasztók szemléletformálása a cél, hogy a tudatos vásárlók egészséges magyar élelmiszereket válasszanak.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Új lendületet vett a magyar tengeri konténerforgalom
Miután tavaly a Szuezi-csatorna lezárása és a globális útvonalak átszervezése…
Tovább olvasom >A munkáshitel hatása már jól látszik, közben másfélszeres emelkedés történt a személyi kölcsönöknél
Jelentősen nőtt az újonnan kihelyezett személyi kölcsönök összege a K&H-nál…
Tovább olvasom >Májusban csökkent a GKI konjunktúra indexe
A GKI Gazdaságkutató Zrt. – az EU támogatásával végzett –…
Tovább olvasom >