Az Allianz újra világelső: a márka értéke 17 százalékkal nőtt az Interbrand rangsorában
Az Interbrand vezető tanácsadó cég közzétette a 2021-es Best Global Brands elnevezésű rangsorát, amely szerint az Allianz továbbra is a világ legértékesebb biztosítási márkája. A 100 legjobb globális márka között az Allianz tavaly óta öt helyet javított és a lista 34. helyét foglalja el. Az Allianz márkaértéke egy év alatt 17 százalékot, számszerűsítve 2,2 milliárd dollárral összesen 15,2 milliárd dollárra emelkedett. Ez a legerőteljesebb fejlődés azóta, hogy az Allianz 2007-ben 4,0 milliárd USD márkaértékkel felkerült a az Interbrand százas rangsorába.
Az Interbrand szerint az Allianz előretörése a vállalat figyelemre méltó működési teljesítményének, kedvező kilátásainak, növekvő márkabevételeinek és a márka erejének köszönhető. Az elmúlt évben ráadásul tovább nőtt a márka befolyása az ügyfelek vásárlási döntéseire.
„Mindenkinek szívből gratulálok! Az Allianz márka erőteljes lendületet és értékteremtést közvetít a magánemberek, a vállalatok és a szélesebb piac felé egyaránt. Keményen dolgoztunk azért, hogy vezérelvünk a márka és az ügyfélélmény esetében is érvényesüljön” – mondta Serge Raffard, az Allianz Csoport stratégiáért, marketingért és értékesítésért felelős igazgatója.
Az Allianz a „OneAllianz” megközelítést alkalmazta márkamegjelenésének egységesítésére egyetlen logó, egyetlen üzenet és egyetlen kampány formájában. Ezen túlmenően az Allianz világszerte javította az ügyfélélményt azáltal, hogy számos program keretében kikérte ügyfelei véleményét, és foglalkozott a felmerült igényeikkel.
Az Olimpiai és Paralimpiai Mozgalommal kötött nyolc évre szóló világszintű együttműködése szintén fontos szerepet játszik az Allianz sportökoszisztémát támogató globális biztosítói szerepének hangsúlyozásában. A partnerség 2021. januári elindítása óta az Allianz márka számottevően kedveltebb lett a partnerségről tájékozottak körében.
„Rendkívül büszke vagyok az idei évben elért fantasztikus eredményre. Óriási köszönet az Allianz munkatársainak, bankbiztosítási tanácsadóinak és alkuszainknak. Ők azok, akik a célkitűzésünket nap mint nap valóra váltják, vagyis ténylegesen „biztosítják ügyfeleink jövőjét”. Emellett ők azok, akik fáradhatatlanul dolgoznak az Allianz által nyújtott ügyfélélmény fejlesztésén, valamint olyan egyszerű megoldások felkutatásán, amelyek nagyobb biztonságot nyújtanak ügyfeleinknek a mindennapi életben.” – mondta Dr. Christian Deuringer, az Allianz Csoport globális márkamenedzsmentért és márkamarketingért felelős vezetője.
Az Interbrand úttörő szerepet játszott 1988-ban a márkaértékelés koncepciójának kidolgozásában. Módszertana a világon elsőként szerzett a pénzügyi márkaértékelés követelményeit szabályzó ISO 10668 minősítést, és kulcsszerepet játszott magának a szabványnak a kidolgozásában is. A Best Global Brands lista és jelentés 2000 óta évente jelentkezik, és a márkamenedzsment területén az egyik legelismertebb rangsor.
A teljes százas rangsor a https://interbrand.com/best-
Kapcsolódó cikkeink
20 éve a siker fokmérője – Idén kétszeresen ünnepel a Superbrands Magyarország
2004 a nagy kezdetek éve volt. A Google bevezette a Gmailt,…
Tovább olvasom >Az LG ismét a TOP 100 márka között
Az LG Electronics (LG) jelentős előrelépést tett a globális piacon…
Tovább olvasom >A nyári viharok okozták a legtöbb kárt 2023-ban
A lakásbiztosításoknál a károk típusát tekintve továbbra is a csőtörés a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >