Az Allianz ismét a világ legerősebb márkái között
A Brand Finance vezető márkastratégiai tanácsadó vállalat által kiadott idei Global 500 jelentésben az Allianz a 30. helyen szerepel a világ legértékesebb márkái között. A Brand Finance a világ 100 legértékesebb biztosítási márkáját felvonultató rangsorában az Allianz az első helyet fogalja el a nemzetközi üzleti jelenléttel rendelkező biztosítótársaságok kategóriájában.
- Az Allianz a 30. helyet foglalja el a világ legértékesebb márkáinak rangsorában a Brand Finance Global 500 elnevezésű listáján
- Az Allianz első lett a globálisan működő biztosítási márkák között, és pénzügyi szolgáltatások terén is az élmezőnyben szerepel
- Az Allianz a rendkívül erős AAA-minősítést kapta, márkaértéke megközelíti a 39 milliárd eurót
Az előkelő helyezés megerősíti az Allianz pozícióját a világ legerősebb márkáinak rangsorában. A felminősítés többek között a koronavírus-világjárvány okozta bizonytalanság utáni javuló díjbevételi kilátásoknak, valamint az Allianz márkaerősségi pontszámának növekedésének köszönhető.
Az Allianz vagyonkezelési üzletága által menedzselt 2500 milliárd euró értékű teljes kezelt vagyonának köszönhetően a vállalat összesített márkaértéke 12 százalékkal nőtt, így az megközelítette a 39 milliárd eurót.
„Ez az eredmény nemcsak a márka erősségét igazolja, hanem azt is, hogy az Allianz több mint egy vezető vállalat a biztosítási üzletágon belül.”
– mondta Serge Raffard, az Allianz csoportszintű stratégiáért, marketingért és értékesítésért felelős igazgatója.
Az Allianz – amely márkaerősségi minősítését tekintve a legjobbak közé, a AAA-sávba került – kulcsfontosságú eszközként tekint saját brandjére, és azt arra szeretné használni, hogy üzleti tevékenységét új területekre is kiterjessze. Az Allianz növekvő ereje – a digitalizációval párosulva – még jelentősebb értékteremtést tesz lehetővé a már most is több üzletágban tevékenykedő vállalat számára, például a pénzügyi szolgáltatások terén. A 2021 végén megrendezett Capital Markets Day eseményen tett bejelentésnek megfelelően az Allianz célja az, hogy 2022-től kezdődő többéves stratégiájának részeként kiaknázza a márkájában rejlő lehetőségeket a nyereséges növekedés és a még kiválóbb ügyfélközpontúság érdekében.
„Nagyon büszkek vagyok, hogy már az év elején ilyen fantasztikus eredményekről számolhatok be. Az, hogy a világ legerősebb márkáinak rangsorában a 30. helyet foglaljuk el, hűen tükrözi az Allianz stabil növekedése mögött rejlő alapos tervezést és kemény munkát”
– fogalmazott Dr. Christian Deuringer, az Allianz Csoport globális márkamenedzsmentért és -marketingért felelős vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
A nyári viharok okozták a legtöbb kárt 2023-ban
A lakásbiztosításoknál a károk típusát tekintve továbbra is a csőtörés a…
Tovább olvasom >Egy év alatt közel 60 százalékkal nőtt a januárban téli sportolásra kötött utasbiztosítások száma
A tél és az ünnepi időszak kiváló alkalmat ad arra,…
Tovább olvasom >Allianz: 10-ből 6 elektromos autó céges
Az elektromos hajtású járművek iránti kereslet folyamatosan nő hazánkban –…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkent a Danone negyedéves bevétele
A Danone francia élelmiszer- és italgyártó bevétele éves szinten 2,5…
Tovább olvasom >BlokkParádé április végéig a Rossmannál
A Rossmann üzletekben és az Online Drogériában történő áprilisi vásárlásaiddal…
Tovább olvasom >Hiába fontos, csak gyorsan le akarjuk tudni a munkahelyi étkezést
A magyarok többsége tisztában van vele, hogy a napközbeni étkezés…
Tovább olvasom >