Az Alibaba segítségével terjeszkedik Kínában a húsmentes húst gyártó cég
Partnerséget kötött az Alibabával a Beyond Meat növényi húsokat gyártó vállalat, hogy hatékonyabban terjeszkedhessen a kínai boltokban a termékével – olvasható az origo-n. A vállalatnak nem ez az első partnersége Kínában, már több nagyvállalattal is sikerült megállapodásra jutnia.
A növényi húsokat gyártó Beyond Meat bejelentette, hogy a Beyond Burger nevű terméke már a hétvégétől elérhető lesz 50 Freshippo üzletben, Sanghajban. A Freshippo üzletek az Alibaba Grouphoz tartoznak, és olyan futurisztikus szupermarketek, amelyek egyesítik a hagyományos fizikai és az online vásárlást – írja a MarketWatch.
A Beyond Meat azonban nem állna meg itt, és még idén 48 másik Freshippo üzletben jelenne meg a termékével, Pekingben és Hangcsouban.
A Beyond Burger emellett elérhető lesz a Freshippo applikációján keresztül is, és a házhozszállítást is lehetővé teszik.
A vállalatnak azonban nem ez az első komolyabb partnersége Kínában. A Beyond Meat már korábban is megállapodást kötött olyan óriásokkal, mint a Starbucks vagy a Yum Brands (amely alá a KFC, a Pizza Hut és a Taco Bell is tartozik), valamint partnerséget kötött a Sinodis nevű ételelosztó társasággal is.
A Beyond Meat vezérigazgatója, Ethan Brown azonban hangsúlyozta, a kiskereskedelmi üzletekben való jelenlét kiemelten fontos része a Kínában megcélzott sikernek. Mint mondta, a legfrissebb partnerség komoly mérföldkő a cég életében. Azzal ugyanis, hogy a Beyond Burger a boltokban is elérhető, nemcsak az éttermekbe, de a kínai fogyasztók otthonába is eljuthat a vállalat.
Emellett az elemzők és a befektetők is nagyon optimisták a Beyond Meat jövőjével kapcsolatban.
A BTIG elemzője, Peter Saleh például jelezte, a legutóbbi bejelentés is arra utal, hogy a Beyond Meatnek komoly növekedési lehetőségei lesznek a következő években a kínai piacon.
A Beyond Meat részvénye egyébként megduplázta az értékét az elmúlt három hónapban, ami arra utal, hogy a befektetők is úgy látják, nagy jövő állhat a vállalat előtt. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Madárinfluenza miatt tiltotta be Kína a spanyol baromfiimportot
Kína ideiglenesen megtiltotta a spanyol baromfi- és kapcsolódó termékek importját…
Tovább olvasom >Meglepetést hozott a kínai infláció – stagnáltak a fogyasztói árak júliusban
Az elemzők által várt minimális emelkedés helyett júliusban változatlan szinten…
Tovább olvasom >Véget ért a vámmentes Kánaán: Trump globális korlátozása felforgatja az e-kereskedelmet
Donald Trump felfüggesztette a 800 dollár alatti értékű nemzetközi csomagok…
Tovább olvasom >További cikkeink
Jól hangzik a 11 százalékos vagyonbővülés, de a Blochamps szerint ez csupán a szűk elit boldogsága
A Blochamps Capital szerint a felületes szemlélőnek megtévesztő a jegybank…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >