Az Alibaba segítségével terjeszkedik Kínában a húsmentes húst gyártó cég
Partnerséget kötött az Alibabával a Beyond Meat növényi húsokat gyártó vállalat, hogy hatékonyabban terjeszkedhessen a kínai boltokban a termékével – olvasható az origo-n. A vállalatnak nem ez az első partnersége Kínában, már több nagyvállalattal is sikerült megállapodásra jutnia.
A növényi húsokat gyártó Beyond Meat bejelentette, hogy a Beyond Burger nevű terméke már a hétvégétől elérhető lesz 50 Freshippo üzletben, Sanghajban. A Freshippo üzletek az Alibaba Grouphoz tartoznak, és olyan futurisztikus szupermarketek, amelyek egyesítik a hagyományos fizikai és az online vásárlást – írja a MarketWatch.
A Beyond Meat azonban nem állna meg itt, és még idén 48 másik Freshippo üzletben jelenne meg a termékével, Pekingben és Hangcsouban.
A Beyond Burger emellett elérhető lesz a Freshippo applikációján keresztül is, és a házhozszállítást is lehetővé teszik.
A vállalatnak azonban nem ez az első komolyabb partnersége Kínában. A Beyond Meat már korábban is megállapodást kötött olyan óriásokkal, mint a Starbucks vagy a Yum Brands (amely alá a KFC, a Pizza Hut és a Taco Bell is tartozik), valamint partnerséget kötött a Sinodis nevű ételelosztó társasággal is.
A Beyond Meat vezérigazgatója, Ethan Brown azonban hangsúlyozta, a kiskereskedelmi üzletekben való jelenlét kiemelten fontos része a Kínában megcélzott sikernek. Mint mondta, a legfrissebb partnerség komoly mérföldkő a cég életében. Azzal ugyanis, hogy a Beyond Burger a boltokban is elérhető, nemcsak az éttermekbe, de a kínai fogyasztók otthonába is eljuthat a vállalat.
Emellett az elemzők és a befektetők is nagyon optimisták a Beyond Meat jövőjével kapcsolatban.
A BTIG elemzője, Peter Saleh például jelezte, a legutóbbi bejelentés is arra utal, hogy a Beyond Meatnek komoly növekedési lehetőségei lesznek a következő években a kínai piacon.
A Beyond Meat részvénye egyébként megduplázta az értékét az elmúlt három hónapban, ami arra utal, hogy a befektetők is úgy látják, nagy jövő állhat a vállalat előtt. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Az európai online kereskedelem vezetői között többségben vannak a nem európai cégek
Az ezer legnagyobb európai online kereskedő közül mindössze 49% rendelkezik…
Tovább olvasom >Egymilliárd dolláros iparággá válhat a közösségi kereskedelem 2028-ra
Egy új tanulmány szerint a közösségi kereskedelmi (social commerce) piac…
Tovább olvasom >Nem csak burgert és húsgolyót kínál a legújabb vegán húsmárka Európában
Új, a Beyond Meat, a Moving Mountains és a Heura…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az OMV 2025 végéig csaknem 50 ultragyors töltőpontot ad át az országban
Magyarországon már 15 helyszínen lehet igénybe venni az OMV új…
Tovább olvasom >Több mint 1,2 milliárdos korszerűsítés a székesfehérvári INTERSPAR hipermarketben
A SPAR folyamatosan arra törekszik, hogy áruházai kényelmes körülményeket biztosítsanak…
Tovább olvasom >A Tenstorrenttel közösen fejleszti mesterségesintelligencia-megoldásait az LG
Az LG Electronics (LG) és a Tenstorrent bejelentette, hogy kibővítették…
Tovább olvasom >