Az Alibaba elindítja a Miraviát Spanyolországban
Új piacteret indított Spanyolországban az Alibaba. A Miravia nevű platform a márkákat és a tartalomkészítőket köti össze a fogyasztókkal, divat-, szépségápolási, élelmiszer- és életmód-termékeket kínál.
Az év elején a kínai e-kereskedelmi óriás meglévő online piacterét, a Lazadát is kiterjesztette Európára. Most Miravia néven új piacteret indít, és Spanyolországban is fokozza jelenlétét. A platform a fogyasztók számára újfajta vásárlási élményt kíván nyújtani influenszerek által készített exkluzív tartalmakkal és virtuális sminkpróbáló eszközökkel.
Jelenleg a piactéren olyan márkák megtalálhatók, mint a Disney, a Lego, a L’Oréal Paris, a Delonghi és mások. A spanyol márkákat és eladókat is támogatja, hiszen olyan ismert spanyol brandek elérhetők rajta, mint a Munich, a Cecotec és a Silbon.
Azok a márkák, amelyek a Miravián keresztül szeretnének értékesíteni, létrehozhatják saját áruházukat a platformon. Emellett lehetőségük van promóciókat, illetve hűségprogramokat indítani és interakcióba lépni a vásárlókkal.
„Helyet akarunk adni a helyi és globális eladóknak, minden nagy és kis márkát, versenyképes ajánlatokkal és személyre szabott, szórakoztató vásárlási élménnyel támogatunk” – mondta Yann Fotaine, a Miravia vezérigazgatója. „Azért választottuk Spanyolországot, mert az online vásárlók száma itt eléri a 30 milliót. Az európai e-kereskedelmi piacon Spanyolország rendelkezik az egyik legnagyobb potenciállal. Az internetpenetráció és a mobil technológiák elterjedtsége jelentős, ami óriási lehetőséget jelent egy olyan platform számára, mint a Miravia”.
Kapcsolódó cikkeink
Robotizációba és az AI-ba fektet a spanyol Alcampo
A spanyol Alcampo áruházlánc 19,4 millió eurót költött egy teljesen…
Tovább olvasom >Megnőhet jövőre az olívaolaj-kínálat Európában
Jelentősen megnőhet az olívaolaj-kínálat Európában a következő évben, miután a…
Tovább olvasom >Soha nem látott népszerűségnek örvendenek a saját márkák
A pandémia után előállt gazdasági kihívások a már korábban is…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átfogó átalakításokkal próbálja újraéleszteni a Starbucksot Brian Niccol vezérigazgató
A Starbucks új vezérigazgatója, Brian Niccol, átfogó reformokat tervez bevezetni…
Tovább olvasom >A tanulás fontosabb lett a karriernél
Nagyot fordult a világ a munkahelyeken. Ma már nem csak…
Tovább olvasom >Gyenge negyedéves eredmények miatt kihívásokkal néz szembe az Anheuser-Busch InBev és a Carlsberg
A világ vezető sörgyártói, az Anheuser-Busch InBev (AB InBev) és…
Tovább olvasom >