Az Alibaba elindítja a Miraviát Spanyolországban
Új piacteret indított Spanyolországban az Alibaba. A Miravia nevű platform a márkákat és a tartalomkészítőket köti össze a fogyasztókkal, divat-, szépségápolási, élelmiszer- és életmód-termékeket kínál.
Az év elején a kínai e-kereskedelmi óriás meglévő online piacterét, a Lazadát is kiterjesztette Európára. Most Miravia néven új piacteret indít, és Spanyolországban is fokozza jelenlétét. A platform a fogyasztók számára újfajta vásárlási élményt kíván nyújtani influenszerek által készített exkluzív tartalmakkal és virtuális sminkpróbáló eszközökkel.
Jelenleg a piactéren olyan márkák megtalálhatók, mint a Disney, a Lego, a L’Oréal Paris, a Delonghi és mások. A spanyol márkákat és eladókat is támogatja, hiszen olyan ismert spanyol brandek elérhetők rajta, mint a Munich, a Cecotec és a Silbon.
Azok a márkák, amelyek a Miravián keresztül szeretnének értékesíteni, létrehozhatják saját áruházukat a platformon. Emellett lehetőségük van promóciókat, illetve hűségprogramokat indítani és interakcióba lépni a vásárlókkal.
„Helyet akarunk adni a helyi és globális eladóknak, minden nagy és kis márkát, versenyképes ajánlatokkal és személyre szabott, szórakoztató vásárlási élménnyel támogatunk” – mondta Yann Fotaine, a Miravia vezérigazgatója. „Azért választottuk Spanyolországot, mert az online vásárlók száma itt eléri a 30 milliót. Az európai e-kereskedelmi piacon Spanyolország rendelkezik az egyik legnagyobb potenciállal. Az internetpenetráció és a mobil technológiák elterjedtsége jelentős, ami óriási lehetőséget jelent egy olyan platform számára, mint a Miravia”.
Kapcsolódó cikkeink
25 üzletet zár be az Alcampo Spanyolországban
Az Auchan spanyol leányvállalata, az Alcampo bejelentette, hogy átszervezési programja…
Tovább olvasom >Jelentős mértékben bővítette saját márkás kínálatát a spanyol Makro
406 új saját márkás termékkel bővítette kínálatát a Makro Spanyolországban…
Tovább olvasom >Az egészséges táplálkozást népszerűsíti a Mercadona
Az egészséges táplálkozás iránti elkötelezettsége jegyében a spanyol Mercadona 2024-ben…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az impulzusvezérelt felfedezésre alapoz a Tedi
Európai terjeszkedését egy olyan jól skálázható diszkontmodellel igyekszik felgyorsítani a…
Tovább olvasom >