Az ALDI Utazás most akár 100%-ban visszatéríti a lemondott utazás árát
Kibővíti a korábbi, 24 órás lemondási lehetőséget az ALDI Utazás. Az időszakos tavaszi akció során a vásárlóknak lehetősége van személyenként mindössze 1500 forintért 100 %-os pénzvisszafizetési garanciával bővíteni a lefoglalt saját autós utazásokat.
Az ALDI Utazás a 2020-as nyári szezonra jelentősen több előfoglalást regisztrált, mint egy évvel korábban. A vállalat tapasztalatai szerint a magyar utasok a „last minute” ajánlatok helyett egyre inkább az „early bird” ajánlatokat keresik, és hónapokkal előre terveznek. Az utazók zöme az autóval is könnyen elérhető desztinációkat részesíti előnyben, de rendkívüli mértékben fejlődik a tengeri utazások szegmense is. A horvát és olasz tengerparti nyaralások mellett a mediterrán hajós körutak népszerűsége is nő.
Az ALDI Utazás telefonos ügyfélszolgálatának adatai alapján a cég ügyfelei kiemelt figyelmet fordítanak a megbízhatóságra, valamint a rugalmasságra és tervezhetőségre. E vásárlói igényeket és a fenti trendeket figyelembe véve az ALDI Utazás idén úgy döntött, hogy jelentősen kibővíti a korábbi, 24 órás utazás lemondási lehetőséget. Míg korábban a sztornózási díj százalékos viszonyban állt az utazás árával, nagysága pedig az elállási nyilatkozat időpontjához, az adott utazás típusához, a megtakarított költségekhez, a szolgáltatások felhasználásából várható jövedelemhez, valamint az érintett szolgáltatónak ténylegesen fizetendő összeghez igazodott, idén tavasztól az útlemondási biztosítás már csak egyszeri, fix összeg. Az ALDI Utazás legújabb akciója értelmében ugyanis az a vásárló, aki 2020. 04. 30-ig foglal saját autós utazást, legkésőbb az indulás előtt 10 nappal lemondhatja az igényelt szállást és ellátást, melynek ára 100%-ban visszatérítésre kerül.[1] A sztornó biztosítás most kedvezményes áron, mindössze személyenként 1500 forintért vehető igénybe, mely kifejezetten olcsó útlemondási biztosításnak számít a hazai idegenforgalmi és turisztikai piacon.
Kapcsolódó cikkeink
Kiváló Minőségű Élelmiszerek az ALDI polcain
Az ALDI egyre több, olyan magas minőségű termékkel várja a…
Tovább olvasom >Franciaországot 100 millió külföldi turista kereste fel tavaly
Franciaország 100 millió külföldi látogatót fogadott 2024-ben, a párizsi olimpiai…
Tovább olvasom >Turizmus és energia: Új lendület Dél-Európának
A nemzetközi gazdasági gondolkodásban régóta meghatározó szerepet játszott a „globális…
Tovább olvasom >További cikkeink
Második éve az Apple a legértékesebb márka a világon a Brand Finance szerint
Már a második egymást követő évben az Apple a világ…
Tovább olvasom >A nemünk, az életkorunk és a viselkedésünk alapján optimalizálhatja a reklámokat az LG digitáliskijelző-szoftvere
Az LG Electronics (LG) február 4. és 7. között Barcelonában,…
Tovább olvasom >Több millió forintot osztott szét az Alza.hu
Ahogy 2021 óta minden évben, tavaly karácsonykor is jelentős összeget…
Tovább olvasom >