Az ALDI Utazás most akár 100%-ban visszatéríti a lemondott utazás árát
Kibővíti a korábbi, 24 órás lemondási lehetőséget az ALDI Utazás. Az időszakos tavaszi akció során a vásárlóknak lehetősége van személyenként mindössze 1500 forintért 100 %-os pénzvisszafizetési garanciával bővíteni a lefoglalt saját autós utazásokat.
Az ALDI Utazás a 2020-as nyári szezonra jelentősen több előfoglalást regisztrált, mint egy évvel korábban. A vállalat tapasztalatai szerint a magyar utasok a „last minute” ajánlatok helyett egyre inkább az „early bird” ajánlatokat keresik, és hónapokkal előre terveznek. Az utazók zöme az autóval is könnyen elérhető desztinációkat részesíti előnyben, de rendkívüli mértékben fejlődik a tengeri utazások szegmense is. A horvát és olasz tengerparti nyaralások mellett a mediterrán hajós körutak népszerűsége is nő.
Az ALDI Utazás telefonos ügyfélszolgálatának adatai alapján a cég ügyfelei kiemelt figyelmet fordítanak a megbízhatóságra, valamint a rugalmasságra és tervezhetőségre. E vásárlói igényeket és a fenti trendeket figyelembe véve az ALDI Utazás idén úgy döntött, hogy jelentősen kibővíti a korábbi, 24 órás utazás lemondási lehetőséget. Míg korábban a sztornózási díj százalékos viszonyban állt az utazás árával, nagysága pedig az elállási nyilatkozat időpontjához, az adott utazás típusához, a megtakarított költségekhez, a szolgáltatások felhasználásából várható jövedelemhez, valamint az érintett szolgáltatónak ténylegesen fizetendő összeghez igazodott, idén tavasztól az útlemondási biztosítás már csak egyszeri, fix összeg. Az ALDI Utazás legújabb akciója értelmében ugyanis az a vásárló, aki 2020. 04. 30-ig foglal saját autós utazást, legkésőbb az indulás előtt 10 nappal lemondhatja az igényelt szállást és ellátást, melynek ára 100%-ban visszatérítésre kerül.[1] A sztornó biztosítás most kedvezményes áron, mindössze személyenként 1500 forintért vehető igénybe, mely kifejezetten olcsó útlemondási biztosításnak számít a hazai idegenforgalmi és turisztikai piacon.
Kapcsolódó cikkeink
Kutatás: Óriási a szakadék a turisták környezettudatossága és valós utazási szokásai között
Bár egyre több turista vallja magát környezettudatosnak, utazási szokásaikban ez…
Tovább olvasom >Vizsgálja a Gazdasági Versenyhivatal az Aldi piacelsőségi állításait
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) versenyfelügyeleti eljárást indított az Aldi Magyarország…
Tovább olvasom >Visit Hungary Zrt.: a magyar turizmus számára jó hír az újrainduló Budapest-Philadelphia repülőjárat
Hat év után indul újra közvetlen repülőjárat Budapest és Philadelphia…
Tovább olvasom >További cikkeink
Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >Kutatás: Óriási a szakadék a turisták környezettudatossága és valós utazási szokásai között
Bár egyre több turista vallja magát környezettudatosnak, utazási szokásaikban ez…
Tovább olvasom >