Az ALDI továbbra is az Egyesült Királyság legolcsóbb szupermarkete
Az Aldit már a második egymást követő hónapban nyilvánította az Egyesült Királyság legolcsóbb szupermarketjévé a Which? fogyasztóvédelmi szervezet, ami azt jelenti, hogy egy átlagos boltban mindössze 1,38 fonttal kínálta olcsóbban a termékeit a Lidl-nél.

A fogyasztók az ALDI-ban takarítanak meg a legtöbbet
Az Aldi ügyfelei átlagosan 12,62 GBP-ot takarítanak meg az átlagos Big Four kosárhoz képest.
A havi legolcsóbb szupermarket ár-összehasonlítás során a Which? egy 47 cikkből álló kosár költségét elemezte, beleértve az élelmiszereket és a háztartási cikkeket: az Aldi nyugtája összesen 74,23 fontot tett ki. A második helyen 75,61 fonttal, szorosan maradt le a Lidl.
Az átlagos kosárár az Asdánál, a Sainsbury’s-nél és a Tescónál 80-90 GBP között mozgott, míg a Morrisons a „négy nagy” közül a legdrágább, 91,14 GBP, mindössze 8,32 fonttal a legdrágább kiskereskedőként jegyzett Waitrose mögött.
Az Aldi ügyvezető igazgatója, Julie Ashfield elmondta: „Tudjuk, hogy országszerte sok családnak nehéz dolga van a megélhetési költségek válsága miatt. Az Aldinál eltökélt szándékunk, hogy segítsünk ügyfeleink költségeinek alacsonyan tartásával és magas minőségével. Nagy örömünkre szolgál, hogy ismét az Egyesült Királyság legolcsóbb szupermarketjének választottak bennünket.”
Kapcsolódó cikkeink
Telt ház lesz 10 km-en a 30. ALDI Női Futógálán
Kiemelkedő érdeklődés előzi meg Magyarország egyetlen női futóversenyét, a 30.…
Tovább olvasom >Mintegy 500 termék árát csökkenti a Lidl Németországban
A Lidl bejelentette edditi történetének legnagyobb volumenű árcsökkentését: a diszkontlánc…
Tovább olvasom >Több mint 60 háztartási és higiéniai termék ára csökken az ALDI-ban
A vásárlók igényeihez és a piaci környezethez igazodva újabb szakaszához…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új korszak a világgazdaságban? – Új kihívások hazánk előtt
2025 májusa a világgazdaságban a változások felgyorsulását hozta. A Közel-Keleten…
Tovább olvasom >Új ciklus, stabil működés, változatlan irány – bizalmat kapott az ÖRT vezetése
Az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) közgyűlése megerősítette a szervezet közvetlen…
Tovább olvasom >Fogyasztóvédelem új alapokon
A Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH) 2025. január 1-jén…
Tovább olvasom >