Az ALDI továbbra is az Egyesült Királyság legolcsóbb szupermarkete
Az Aldit már a második egymást követő hónapban nyilvánította az Egyesült Királyság legolcsóbb szupermarketjévé a Which? fogyasztóvédelmi szervezet, ami azt jelenti, hogy egy átlagos boltban mindössze 1,38 fonttal kínálta olcsóbban a termékeit a Lidl-nél.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/08/13753395625_5541b3a89b_3k-scaled.jpg)
A fogyasztók az ALDI-ban takarítanak meg a legtöbbet
A havi legolcsóbb szupermarket ár-összehasonlítás során a Which? egy 47 cikkből álló kosár költségét elemezte, beleértve az élelmiszereket és a háztartási cikkeket: az Aldi nyugtája összesen 74,23 fontot tett ki. A második helyen 75,61 fonttal, szorosan maradt le a Lidl.
Az átlagos kosárár az Asdánál, a Sainsbury’s-nél és a Tescónál 80-90 GBP között mozgott, míg a Morrisons a „négy nagy” közül a legdrágább, 91,14 GBP, mindössze 8,32 fonttal a legdrágább kiskereskedőként jegyzett Waitrose mögött.
Az Aldi ügyvezető igazgatója, Julie Ashfield elmondta: „Tudjuk, hogy országszerte sok családnak nehéz dolga van a megélhetési költségek válsága miatt. Az Aldinál eltökélt szándékunk, hogy segítsünk ügyfeleink költségeinek alacsonyan tartásával és magas minőségével. Nagy örömünkre szolgál, hogy ismét az Egyesült Királyság legolcsóbb szupermarketjének választottak bennünket.”
Kapcsolódó cikkeink
Növekedett a kereskedelem és az FMCG vonzereje a munkavállalók körében
Április 25-én 11. alkalommal hirdette ki a Randstad Magyarország legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Számos boltot sújt munkaerőhiány a nyári főszezonban
Idén nyáron is nagy szükség van munkaerőre az áruházakban, nemcsak…
Tovább olvasom >Élelmiszermentés rászorulóknak
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület adománygyűjtő akciója során rekordmennyiségű, összesen 139…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >