Az ALDI továbbra is az Egyesült Királyság legolcsóbb szupermarkete
Az Aldit már a második egymást követő hónapban nyilvánította az Egyesült Királyság legolcsóbb szupermarketjévé a Which? fogyasztóvédelmi szervezet, ami azt jelenti, hogy egy átlagos boltban mindössze 1,38 fonttal kínálta olcsóbban a termékeit a Lidl-nél.

A fogyasztók az ALDI-ban takarítanak meg a legtöbbet
Az Aldi ügyfelei átlagosan 12,62 GBP-ot takarítanak meg az átlagos Big Four kosárhoz képest.
A havi legolcsóbb szupermarket ár-összehasonlítás során a Which? egy 47 cikkből álló kosár költségét elemezte, beleértve az élelmiszereket és a háztartási cikkeket: az Aldi nyugtája összesen 74,23 fontot tett ki. A második helyen 75,61 fonttal, szorosan maradt le a Lidl.
Az átlagos kosárár az Asdánál, a Sainsbury’s-nél és a Tescónál 80-90 GBP között mozgott, míg a Morrisons a „négy nagy” közül a legdrágább, 91,14 GBP, mindössze 8,32 fonttal a legdrágább kiskereskedőként jegyzett Waitrose mögött.
Az Aldi ügyvezető igazgatója, Julie Ashfield elmondta: „Tudjuk, hogy országszerte sok családnak nehéz dolga van a megélhetési költségek válsága miatt. Az Aldinál eltökélt szándékunk, hogy segítsünk ügyfeleink költségeinek alacsonyan tartásával és magas minőségével. Nagy örömünkre szolgál, hogy ismét az Egyesült Királyság legolcsóbb szupermarketjének választottak bennünket.”
Kapcsolódó cikkeink
Mintegy 5 millió eurót fordít zöld energiára az Aldi Írországban
Az Aldi Ireland bejelentette, hogy 5 millió eurós beruházással energiatakarékos…
Tovább olvasom >Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >Több mint kétmilliárd forintos fejlesztéssel bővíti e-töltőhálózatát az E.ON Drive Infrastructure az ALDI-nál
Országszerte megnöveli az elektromosautó-töltőinek teljesítményét az E.ON Drive Infrastructure Hungary…
Tovább olvasom >További cikkeink
Így ebédel a magyar – továbbra is húsfogyasztó nemzet vagyunk
Egy friss hazai kutatás feltárta, hogyan (nem) változott a magyar…
Tovább olvasom >Zsugorinfláció: adatbázis indul a kisebb kiszerelésekről
A fogyasztók könnyen hozzáférhető, megbízható és folyamatosan frissülő forrásból tájékozódhatnak…
Tovább olvasom >Támad a Temu: az online diszkontóriás betörne az európai élelmiszerpiacra is
A kínai Temu online piactér az olcsó elektronikai és ruházati…
Tovább olvasom >