Az ALDI Süd a legerősebb a vegán saját márkás kínálatban Németországban
A vegán saját márkás termékek kínálatát tekintve az ALDI Süd a legnagyobb élelmiszer-kereskedő Németországban – állítja a vállalat az NIQ felmérésére hivatkozva.
A cikk a Trade magazin 2024/12-2025/01. lapszámában olvasható.
A diszkont jelenleg több mint 1200 vegán címkével ellátott terméket kínál, és ezt a kört 2026 végéig 1400-ra kívánja növelni.
A kereskedő myVay márkanév alatt a vegán alternatívák széles választékát kínálja, beleértve a tej-, joghurt-, sajt-, hús- és kolbászhelyettesítőket is. A vállalat legutóbbi, táplálkozással kapcsolatos jelentéséből kiderült, hogy termékeinek 60%-a már most is növényi alapú.
Az ALDI Süd célkitűzése, hogy a fenntarthatóbb és tudatosabb táplálkozást minden vásárlója számára elérhetővé tegye. //
Kapcsolódó cikkeink
DélKerTÉSZ: Rekordmennyiségű magyar zöldség került a boltláncokba
Rekordmennyiségű magyar zöldséget juttatott el a belföldi áruházláncokba a DélKerTÉSZ…
Tovább olvasom >A Baltikumban terjeszkedik az Anora Group
A prémium borokat és szeszes italokat gyártó Anora Group baltikumi…
Tovább olvasom >„Csak úgy!” – Egy különleges kampány a Moments ostyával
A Moments ostya idei őszi kampánya nem csupán egy új…
Tovább olvasom >További cikkeink
Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Liptai Zsolt lett az év bortermelője
A Magyar Bor Akadémia (MBA) Év Bortermelője Magyarországon 2024 elismerését…
Tovább olvasom >Tippek a bankkártyás csalások elkerülésére az ünnepi forgatagban
A karácsonyi időszak a vásárlás öröméről szól, ám ilyenkor a…
Tovább olvasom >