Az ALDI Süd a legerősebb a vegán saját márkás kínálatban Németországban
A vegán saját márkás termékek kínálatát tekintve az ALDI Süd a legnagyobb élelmiszer-kereskedő Németországban – állítja a vállalat az NIQ felmérésére hivatkozva.
A cikk a Trade magazin 2024/12-2025/01. lapszámában olvasható.
A diszkont jelenleg több mint 1200 vegán címkével ellátott terméket kínál, és ezt a kört 2026 végéig 1400-ra kívánja növelni.
A kereskedő myVay márkanév alatt a vegán alternatívák széles választékát kínálja, beleértve a tej-, joghurt-, sajt-, hús- és kolbászhelyettesítőket is. A vállalat legutóbbi, táplálkozással kapcsolatos jelentéséből kiderült, hogy termékeinek 60%-a már most is növényi alapú.
Az ALDI Süd célkitűzése, hogy a fenntarthatóbb és tudatosabb táplálkozást minden vásárlója számára elérhetővé tegye. //
Kapcsolódó cikkeink
Új kampánnyal népszerűsíti a regionális termékeket az Edeka
Új reklámkampányt indított az Edeka Németországban, amelynek középpontjában a kereskedő…
Tovább olvasom >Németországban egyre több vásárlót vonzanak az élelmiszerek a drogériákba
Egyre nagyobb szerep jut a drogériák élelmiszer-kínálatának a német fogyasztók…
Tovább olvasom >Javult a GfK májusra vonatkozó német fogyasztói hangulatindexe
Az elemzők által várt romlás helyett javult a nürnbergi GfK…
Tovább olvasom >További cikkeink
Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Történelmi csúcson a vállalati fúziók – gyorsabb eljárásokkal, mesterséges intelligenciával dolgozik a GVH
2024-ben rekordszámú vállalati összefonódás történt Magyarországon, az érintett cégek összesített…
Tovább olvasom >Fagy sújtotta a hazai gyümölcsösöket – áremelkedéssel és kínálati hiánnyal indul a szezon
Május beköszöntével egyre több szezonális gyümölcs jelenik meg a boltokban…
Tovább olvasom >