Az ALDI Süd a legerősebb a vegán saját márkás kínálatban Németországban
A vegán saját márkás termékek kínálatát tekintve az ALDI Süd a legnagyobb élelmiszer-kereskedő Németországban – állítja a vállalat az NIQ felmérésére hivatkozva.
A cikk a Trade magazin 2024/12-2025/01. lapszámában olvasható.
A diszkont jelenleg több mint 1200 vegán címkével ellátott terméket kínál, és ezt a kört 2026 végéig 1400-ra kívánja növelni.
A kereskedő myVay márkanév alatt a vegán alternatívák széles választékát kínálja, beleértve a tej-, joghurt-, sajt-, hús- és kolbászhelyettesítőket is. A vállalat legutóbbi, táplálkozással kapcsolatos jelentéséből kiderült, hogy termékeinek 60%-a már most is növényi alapú.
Az ALDI Süd célkitűzése, hogy a fenntarthatóbb és tudatosabb táplálkozást minden vásárlója számára elérhetővé tegye. //
Kapcsolódó cikkeink
Kassza nélküli okosüzletek Németországban: a lassú kezdet után gyors növekedés
Németországban későn indult el a kassza nélküli üzletek bevezetése, mégis…
Tovább olvasom >Újrahasználható kozmetikai csomagolásokkal kísérletezik a Kneipp
A testápolási és wellness termékeket gyártó Kneipp 2025 júliusától kísérleti…
Tovább olvasom >Mintegy 500 termék árát csökkenti a Lidl Németországban
A Lidl bejelentette edditi történetének legnagyobb volumenű árcsökkentését: a diszkontlánc…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spórol, rákeres az interneten, akcióra vadászik – így vásárol Európa 2025-ben
Az európai vásárlók 58 százaléka továbbra sem számít vásárlóerejének javulására…
Tovább olvasom >Hamburgerkép 2025 – így esznek hamburgert a magyarok
Magyarország kedvence egyértelműen a marhahúsos hamburger, lehetőleg sok sajttal, baconnel,…
Tovább olvasom >A technológiai problémák végeztek az első helyen a lényegi munkát megzavaró tényezők között
A technológiai fennakadások, például a lassú számítógépek, nem működő alkalmazások…
Tovább olvasom >