Az ALDI Süd a legerősebb a vegán saját márkás kínálatban Németországban
A vegán saját márkás termékek kínálatát tekintve az ALDI Süd a legnagyobb élelmiszer-kereskedő Németországban – állítja a vállalat az NIQ felmérésére hivatkozva.
A cikk a Trade magazin 2024/12-2025/01. lapszámában olvasható.
A diszkont jelenleg több mint 1200 vegán címkével ellátott terméket kínál, és ezt a kört 2026 végéig 1400-ra kívánja növelni.
A kereskedő myVay márkanév alatt a vegán alternatívák széles választékát kínálja, beleértve a tej-, joghurt-, sajt-, hús- és kolbászhelyettesítőket is. A vállalat legutóbbi, táplálkozással kapcsolatos jelentéséből kiderült, hogy termékeinek 60%-a már most is növényi alapú.
Az ALDI Süd célkitűzése, hogy a fenntarthatóbb és tudatosabb táplálkozást minden vásárlója számára elérhetővé tegye. //
Kapcsolódó cikkeink
Németországban csökkentek az ipari termelői árak júliusban
Németországban az elemzők által vártnál erőteljesebben csökkentek az ipari termelői…
Tovább olvasom >Rewe – a németországi kényelmi szegmens vezető innovátora
Vezető innovátori szerepének további stabilizálására törekszik a Rewe Csoport a…
Tovább olvasom >Németországban már javában készül a karácsonyi mézes
A német mézeskalács-gyártók már több mint három hónappal az adventi…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyar kkv-k közel kétharmada tervez fizetésemelést a következő 12 hónapban
A kis- és középvállalkozások (kkv) 65 százaléka a következő 12…
Tovább olvasom >Maradt a 2 százalékos infláció az euróövezetben júliusban
Június után júliusban is 2 százalék volt az éves infláció…
Tovább olvasom >A Széchenyi Kártya Program támogatásainak összege elérte a 100 milliárd forintot
A Széchenyi Kártya Program jelentősen hozzájárul a hazai kkv-k versenyképességének…
Tovább olvasom >