Az Aldi Olaszországban és Svájcban tervez terjeszkedni
Az Aldi Süd 2020-ra 80 új, egyenként 600–800 négyzetméteres, zöldség-gyümölcs, bor-, élelmiszer- és pékárurészleggel rendelkező üzletet és egy az észak-nyugati térséget kiszolgáló disztribúciós központot tervez nyitni Olaszországban. A célkeresztben a nagyvárosok és azok agglomerációja áll, kezdve Milánóval.
Noha az élelmiszer-kínálat 75%-a olasz beszállítóktól érkezik majd, akiknek a termékei így nagyobb felületet kapnak a boltokban, az olaszországi piacralépése óta 66 üzletet működtető Aldi fő profilja továbbra is a saját márkás termékek árusítása marad.
A Svájcban 2015 óta értékesítési hálózatának fejlesztésébe mintegy 1,5 milliárd svájci frankot beruházó diszkontlánc további 300 új üzletet tervez nyitni az elkövetkező 10 évben.
Kapcsolódó cikkeink
A szélsőséges időjárási körülmények ellenére is jó éve volt az olasz Muttinak
A paradicsomtermelő Mutti idén 565 000 tonna paradicsomot dolgozott fel.…
Tovább olvasom >Az ALDI Süd a legerősebb a vegán saját márkás kínálatban Németországban
A vegán saját márkás termékek kínálatát tekintve az ALDI Süd a legnagyobb…
Tovább olvasom >Hétszázra nőtt a A Lidl spanyolországi üzleteinek száma
A Lidl diszkont egyszerre hét új üzletet nyitott Spanyolországban, így…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 0,2 százalékkal mérséklődött októberben
Októberben az ipari termelés volumene 0,2, munkanaphatástól megtisztítva 3,1 százalékkal…
Tovább olvasom >