Az Aldi Olaszországban és Svájcban tervez terjeszkedni

Szerző: Tisza Andrea Dátum: 2019. 10. 20. 13:23

Az Aldi Süd 2020-ra 80 új, egyenként 600–800 négyzetméteres, zöldség-gyümölcs, bor-, élelmiszer- és pékárurészleggel rendelkező üzletet és egy az észak-nyugati térséget kiszolgáló disztribúciós központot tervez nyitni Olaszországban. A célkeresztben a nagyvárosok és azok agglomerációja áll, kezdve Milánóval.

Noha az élelmiszer-kínálat 75%-a olasz beszállítóktól érkezik majd, akiknek a termékei így nagyobb felületet kapnak a boltokban, az olaszországi piacralépése óta 66 üzletet működtető Aldi fő profilja továbbra is a saját márkás termékek árusítása marad.

A Svájcban 2015 óta értékesítési hálózatának fejlesztésébe mintegy 1,5 milliárd svájci frankot beruházó diszkontlánc további 300 új üzletet tervez nyitni az elkövetkező 10 évben.

Kapcsolódó cikkeink