Az Aldi Olaszországban és Svájcban tervez terjeszkedni
Az Aldi Süd 2020-ra 80 új, egyenként 600–800 négyzetméteres, zöldség-gyümölcs, bor-, élelmiszer- és pékárurészleggel rendelkező üzletet és egy az észak-nyugati térséget kiszolgáló disztribúciós központot tervez nyitni Olaszországban. A célkeresztben a nagyvárosok és azok agglomerációja áll, kezdve Milánóval.
Noha az élelmiszer-kínálat 75%-a olasz beszállítóktól érkezik majd, akiknek a termékei így nagyobb felületet kapnak a boltokban, az olaszországi piacralépése óta 66 üzletet működtető Aldi fő profilja továbbra is a saját márkás termékek árusítása marad.
A Svájcban 2015 óta értékesítési hálózatának fejlesztésébe mintegy 1,5 milliárd svájci frankot beruházó diszkontlánc további 300 új üzletet tervez nyitni az elkövetkező 10 évben.
Kapcsolódó cikkeink
Újabb lépést tett a svájci Aldi a cukorcsökkentésért
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az olasz idegenforgalomban dolgozók eltérően értékelik a nyári szezon eredményeit
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Lidl: a technológia is segít a klímasemlegesség felé vezető úton
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ketyeg az óra: 2026 nyarán életbe lép az uniós bértranszparencia irányelv
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Mikroműanyag-szűrővel érkeznek az LG új mosógépei
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >OKSZ: a kiskereskedelem terhei fékezik a fogyasztói bizalom helyreállását
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >