Az Aldi Londonban nyitott kasszamentes üzletet
A vásárlási élmény fokozása érdekében kedden már nyilvános tesztelésre is megnyitotta első, kasszamentes üzletét az Aldi Londonban, a boltot előzőleg hónapokig próbálgatták a dolgozók, írja a Sky News nyomán a telex.hu. Különlegessége abban rejlik, hogy az üzletet modern, csúcstechnológiás kamerarendszerrel pakolták tele, amely a telepített mesterséges intelligencia segítségével pásztázza a vásárlókat, és regisztrálja a termékeket, amiket levesznek a polcról.

Kassza nélküli üzletet nyitott Londonban az Aldi
De még mielőtt erre sor kerülne, a vásárlóknak fel kell telepíteniük az Aldi Shop&Go applikációját, az üzletbe pedig csak azután mehetnek be, hogy az egyedi kódjukat bescannelték (=személyazonosság megerősítése). A vásárlás (termékpakolás) végezetével pedig nem kell sorban állni egyetlen pénztárnál sem, mert amikor a vásárló elhagyja a boltot, automatikusan megkapja a számlát/levonást – hogy melyiket, és pontosan hogyan vonják az összeget, az attól függ, melyik fizetési módot választotta.
Nem az Aldi az első üzlet, amely ilyen fejlesztést alkalmaz: hasonló elérhető már néhány külföldi Tescóban is. Az Aldiban a vásárlók alkoholt is vehetnek majd, de csak akkor, ha a telepített arcelemző szoftver megállapította: a vevő már elmúlt 25 éves. (Iván-Nagy Szilvia, telex)
Kapcsolódó cikkeink
Központosított beszerzéssel növelné nyereségességét az Aldi Nord
Tovább centralizálja beszerzési folyamatait az Aldi Nord annak érdekében, hogy…
Tovább olvasom >Glutént tartalmazhat: proteinszeletet hívott vissza az Aldi Magyarországon
Az Aldi Magyarország visszahívott egy népszerű proteinszeletet, miután kiderült, hogy…
Tovább olvasom >Húsvéti defláció: 7,5%-kal olcsóbb a húsvéti menü az ALDI-ban
Húsvét közeledtével az ünnepi asztal lenépszerűbb termékeinek árát csökkenti az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >