Az Aldi Londonban nyitott kasszamentes üzletet
A vásárlási élmény fokozása érdekében kedden már nyilvános tesztelésre is megnyitotta első, kasszamentes üzletét az Aldi Londonban, a boltot előzőleg hónapokig próbálgatták a dolgozók, írja a Sky News nyomán a telex.hu. Különlegessége abban rejlik, hogy az üzletet modern, csúcstechnológiás kamerarendszerrel pakolták tele, amely a telepített mesterséges intelligencia segítségével pásztázza a vásárlókat, és regisztrálja a termékeket, amiket levesznek a polcról.

Kassza nélküli üzletet nyitott Londonban az Aldi
De még mielőtt erre sor kerülne, a vásárlóknak fel kell telepíteniük az Aldi Shop&Go applikációját, az üzletbe pedig csak azután mehetnek be, hogy az egyedi kódjukat bescannelték (=személyazonosság megerősítése). A vásárlás (termékpakolás) végezetével pedig nem kell sorban állni egyetlen pénztárnál sem, mert amikor a vásárló elhagyja a boltot, automatikusan megkapja a számlát/levonást – hogy melyiket, és pontosan hogyan vonják az összeget, az attól függ, melyik fizetési módot választotta.
Nem az Aldi az első üzlet, amely ilyen fejlesztést alkalmaz: hasonló elérhető már néhány külföldi Tescóban is. Az Aldiban a vásárlók alkoholt is vehetnek majd, de csak akkor, ha a telepített arcelemző szoftver megállapította: a vevő már elmúlt 25 éves. (Iván-Nagy Szilvia, telex)
Kapcsolódó cikkeink
Rewe – a németországi kényelmi szegmens vezető innovátora
Vezető innovátori szerepének további stabilizálására törekszik a Rewe Csoport a…
Tovább olvasom >62 700 vásárlás – minden korábbi rekord megdőlt az ALDI Sziget-boltjában
Immár nyolcadik alkalommal települt ki az ALDI a Sziget Fesztiválra…
Tovább olvasom >Vizsgálja a Gazdasági Versenyhivatal az Aldi piacelsőségi állításait
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) versenyfelügyeleti eljárást indított az Aldi Magyarország…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >Műanyag-cunami helyett üvegforradalom
Miközben a fenntarthatóság központi téma lett, több millió tonna műanyag-csomagolás…
Tovább olvasom >