Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > Az ALDI komoly szóviccel köszönti a Mikulást
Az ALDI komoly szóviccel köszönti a Mikulást
Az Aldi ismételten megmutatja kreativitását a közösségi médiában, különféle szóviccek segítségével – ezúttal Mikulás alkalmából.
A kampány részeként az Aldi Facebook-oldalán vicces szófordulatokkal hirdeti sajátmárkás termékeit, így tovább erősítve az márka online jelenlétét és népszerűségét.
Kapcsolódó cikkeink
A CAFE FREI fejlesztette az ALDI új saját márkás kávéit
Az ALDI Magyarország tovább bővítette együttműködését és termékfejlesztését a CAFE…
Tovább olvasom >Absolute Live: 16 éve a hazai sportitalok trendszettere
2008 óta etalonnak számít a funkcionális sportitalok piacán az akasztói…
Tovább olvasom >Idén 5500 új munkahelyet hoz létre az ALDI az Egyesült Királyságban
A brit ALDI 5500 új munkahelyet hoz létre 2024-ben folytatott…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Az euróövezeti infláció 2,4 százalék volt március után áprilisban is
Az elemzői várakozásokkal összhangban március után áprilisban is 2,4 százalék…
Tovább olvasom >Suppan Gergely: egyértelműen véget ért a recesszió Magyarországon
Egyértelműen véget ért a recesszió Magyarországon, mostantól csak a növekedés…
Tovább olvasom >K&H: jól látszik az inflációs anomália, mást érzékelnek a vásárlók
Hiába fékezett nagyot az infláció, a K&H biztos jövő felmérésének…
Tovább olvasom >