Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > Az ALDI komoly szóviccel köszönti a Mikulást
Az ALDI komoly szóviccel köszönti a Mikulást
Az Aldi ismételten megmutatja kreativitását a közösségi médiában, különféle szóviccek segítségével – ezúttal Mikulás alkalmából.
A kampány részeként az Aldi Facebook-oldalán vicces szófordulatokkal hirdeti sajátmárkás termékeit, így tovább erősítve az márka online jelenlétét és népszerűségét.
Kapcsolódó cikkeink
20 új üzlethelyszínt keres az Aldi az Egyesült Királyságban
Frissített listát tett közzé az Aldi azokról a brit városokról…
Tovább olvasom >NKFH: az Aldi baromfivirslit hív vissza allergén jelenléte miatt
Az Aldi Magyarország Élelmiszer Bt. kezdeményezte a Baromfivirsli csirkemellel 280…
Tovább olvasom >Futással, adományokkal a közösségért: a Bátor Tábort támogatja az ALDI
Az ALDI Magyarország megfizethető, minőségi termékei széles választékával járul hozzá…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Alkotmányos jog lett a készpénz: minden kereskedőnek biztosítania kell a lehetőséget
Megjelent a Magyar Közlönyben az a jogszabály, amely a készpénzes…
Tovább olvasom >Omnichannel vagy semmi – Az e-commerce új iránya
„Mintegy 450 ezer magyar 2023-ban úgy vásárolt először a Temun,…
Tovább olvasom >Több a kérdés, mint a válasz: mit árulnak el valójában az Eurostat friss fogyasztási adatai Magyarországról?
Megjelentek az Eurostat 2024-es fogyasztási és gazdasági statisztikái, és ahogy…
Tovább olvasom >