Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > Az ALDI komoly szóviccel köszönti a Mikulást
Az ALDI komoly szóviccel köszönti a Mikulást
Az Aldi ismételten megmutatja kreativitását a közösségi médiában, különféle szóviccek segítségével – ezúttal Mikulás alkalmából.
A kampány részeként az Aldi Facebook-oldalán vicces szófordulatokkal hirdeti sajátmárkás termékeit, így tovább erősítve az márka online jelenlétét és népszerűségét.
Kapcsolódó cikkeink
Szénsavmentes proseccót dobott piacra az Aldi az Egyesült Királyságban
Egyedülálló újdonságot vezetett be az Aldi a brit borpiacon: megjelent…
Tovább olvasom >Az ALDI is felkészült a balatoni szezonra: 100 új munkahely és hosszabb nyitvatartás
Idén nyáron is kiemelt figyelemmel készül a Balaton körüli turisztikai…
Tovább olvasom >25 új kényelmi üzletet nyit az Asda az év végéig
A brit Asda újabb lendületet vesz a kényelmi üzletek piacán:…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Az árrésstop kiterjesztésével kapcsolatban szólalt meg Orbán Viktor
A jövő heti kormányülésen dönthetnek az árrésstop kiterjesztéséről a háztartási…
Tovább olvasom >Júniustól tilos energiaitalt eladni 18 éven aluliaknak – így ellenőrzik majd a házhoz szállítást
Egyhangú döntéssel fogadta el a parlament azt a törvénymódosítást, amely…
Tovább olvasom >Komoly tárgyalások zajlanak a vámháború lezárásáról
Csak őszinte szándékkal lehet tárgyalni – így reagált a kínai…
Tovább olvasom >