Az Aldi csökkenti a műanyag csomagolóanyagok felhasználását
Csökkenti a műanyag csomagolóanyagok felhasználását üzleteiben az Aldi Magyarország Élelmiszer Bt.
A vállalat az MTI-hez eljuttatott közleményében ismertette, hogy 2025-re a saját márkás termékeknél 100 százalékban újrahasznosítható csomagolóanyagot fog használni, ezen felül szintén 2025-ig az áruházlánc 15 százalékkal csökkenti csomagolóanyag-felhasználását a 2020-as bázisévhez képest.
A műanyagok felhasználását mérséklő stratégia részeként a cég Magyarországon már az idén kivezeti a kínálatából egyebek között a műanyag evőeszközöket, poharakat, tányérokat és szívószálakat, valamint a látványpékségeknél az egyszer használatos műanyag kesztyűket. Mindezek következtében újabb mintegy 2,5 tonnával csökken majd a kereskedelmi lánc műanyag-felhasználása.
Emlékeztettek arra, hogy az Aldi Magyarországon már tavaly megkezdte a többször használatos dobozok alkalmazását a zöldségek és gyümölcsök szállításánál, így 4000 tonnányi kartonpapírral kevesebbet használtak fel, mint egy évvel korábban.
Az Aldi Magyarország Élelmiszer Bt. 2008-ban nyitotta meg hálózatának első áruházát Magyarországon, jelenleg országszerte 138 üzlettel van jelen a magyar kiskereskedelemben, és mintegy 3500 főt foglalkoztat.
A közleményben kitérnek arra, hogy az Aldi mind a biatorbágyi logisztikai központjának, mind pedig boltjainak teljes áramszolgáltatását Magyarországon előállított zöldárammal biztosítja, továbbá klímavédelmi projektek támogatásával ellentételezi az operatív működéséből származó üvegházhatású-gázkibocsátását, így karbonsemlegesen működik. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >Befutóékszer és kávés pezsgés a 30. ALDI Női Futógálán
Harmincadik alkalommal zajlik Magyarország legszebb szabadidősport-rendezvénye, az ALDI Női Futógála…
Tovább olvasom >Az employer branding és a csomagolástechnika új korszaka az Sz. Variánsnál
Az ipari digitalizáció nem csupán gépekben, hanem a gondolkodásmódban is…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >