Az ALDI a britek kedvenc üzletlánca
A YouGov legújabb adatai szerint az ALDI a brit vásárlók kedvenc üzletlánca. A felmérés szerint a német diszkont, mely egyben Nagy-Britannia negyedik legnagyobb szupermarketlánca, kedveltség tekintetében megelőzte a Big4 élelmiszer-kereskedőket, valamint az M&S-t és a Lidlt is.
Egy 39 FMCG-terméket tartalmazó kosár az ALDI-nál 16,65 fonttal – vagyis 25%-kal – kerül kevesebbe, mint az azonos tartalmú kosár a legdrágábbnak bizonyult Waitrose-nál.
A diszkontlánc szerint az alacsony árak sosem mennek ki a divatból, ezért is szeretik oly sokan – és fogják a jövőben is szeretni – az ALDI-t.
A kedvező árú, kiváló minőségű termékek kombinációjának köszönhetően csak az elmúlt egy évben mintegy egymillió új vásárlót sikerült megnyernie a szigetországban az ALDI-nak, amely nemrégiben jelentette be, hogy az elkövetkező két évben 1,4 milliárd fontot invesztál az expanzióba.
A cikk a Trade magazin 2023/11. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
A spanyol fogyasztók szerint javult a saját márkák minősége
Egy friss tanulmány szerint tízből nyolc spanyol fogyasztó úgy látja,…
Tovább olvasom >Csökkenti a borcsomagolás mennyiségét az Aldi az Egyesült Királyságban
Az Aldi brit leányvállalata 2024 végéig megszünteti a saját márkás,…
Tovább olvasom >Belép a kombucha piacra a Lipton
Új, kombucha termékcsaládot dobott piacra a Carlsberg Britvic Lipton márkája…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >