Az Alcampo, az Ocado és a Prologis közösen létesítenek fulfilment központot Madridban
Az Alcampo és az Ocado technológiai vállalat partnerségre lépett a Prologis, Inc. ingatlanlogisztikai céggel egy új fulfilment központ (CFC) fejlesztése céljából Madridban.
Az Alcampo által tervezett Prologis Park San Fernando DC3 alapterülete 30.000 négyzetméter. A létesítmény 36 dokkolóval – 21 teherautók és 15 furgonok számára – rendelkezik majd.
A vállalat a tervek szerint 2023 harmadik negyedévében fejezi be a telephely építését, amely így 2024-ben kezdheti meg a mintegy nyolcmillió fogyasztó által lakott területet ellátó működését – jelezte közleményében az Alcampo.
Az Ocado Smart Platform (OSP) az Alcampo figitális kereskedelmi képességeit fogja tovább erősíteni – jegyezte meg a kiskereskedő.
„Ennek az Ocado technológiája által támogatott automatizált raktárnak köszönhetően vezető szerepet fogunk betölteni Spanyolországban a figitális élelmiszeriparban és teljesíthetjük azt a vásárlóknak tett ígéretünket, miszerint mindenki maga döntheti el, mit, hogyan, mikor és hol vásárol” – nyilatkozta Américo Ribeiro, az Alcampo ügyvezető igazgatója.
Összhangban a Prologis, az Alcampo és az Ocado fenntartható mobilitás iránti elkötelezettségével az új központban elektromos töltőpontok is helyet kapnak.
Azt, hogy a Prologis Park San Fernando DC3 építésének tervezésekor figyelembe vették a környezetet, a BREEAM minősítés igazolja.
Kapcsolódó cikkeink
Spanyolországban hathavi mélypontra lassult az infláció áprilisban
Spanyolországban a fogyasztói árak éves növekedése az előzetes becsléssel összhangban…
Tovább olvasom >25 üzletet zár be az Alcampo Spanyolországban
Az Auchan spanyol leányvállalata, az Alcampo bejelentette, hogy átszervezési programja…
Tovább olvasom >Az egészséges táplálkozást népszerűsíti a Mercadona
Az egészséges táplálkozás iránti elkötelezettsége jegyében a spanyol Mercadona 2024-ben…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az Innovációk napján kerültek átadásra az „Inno d’Or – Év innovációja 2025” díjak
Idén ötödik alkalommal került megrendezésre a Trade magazin által életre…
Tovább olvasom >Az euróövezetben 2,2 százalékkal emelkedtek a fogyasztói árak március után áprilisban is
Az euróövezet éves inflációs rátája áprilisban az előzetes becsléssel összhangban…
Tovább olvasom >Üzlet, innováció, kapcsolatépítés: FRUIT LOGISTICA
Töretlen lendülettel és minden eddiginél pozitívabb visszajelzésekkel zárult a világ…
Tovább olvasom >