Az Albert Heijn alkalmazásában már a tojás is scannelhető
Az Albert Heijn új „scan je ei” (szkenneld be a tojást) funkciót vezetett be alkalmazásában, amelyben a vásárlók információt kaphatnak a tojás eredetéről.
A holland kiskereskedelmi lánc célja, hogy ezzel a kezdeményezéssel közelebb hozza egymáshoz a vásárlókat és a gazdákat – közölte a vállalat.
A tojáson található kód mobiltelefonnal történő beolvasásával a vásárlók megtudhatják, honnan származik az általuk megvásárolt tojás és ki a szárnyast tenyésztő gazda.
A „scan je ei” funkciót az AH Technology Labs fejlesztette ki, amely üzletfejlesztők, szoftverfejlesztők és UX-designerek csapatából áll.
AH Technology Labs
A 2017-ben indított AH Technology Labs új, az Albert Heijn szolgáltatásainak színvonalát emelő fejlesztéseket végez és tesztel. Lean start-up módszerrel dolgozik és ennek alkalmazásával létrehozott új, szakaszos fejlesztésekkel igyekszik megoldást találni a meglévő ügyfél- és üzleti kihívásokra.
A diszruptív technológiai innovációkra összpontosítva állít fel új és javít meglévő üzleti modelleket ügyfelei számára.
Kapcsolódó cikkeink
Kevesebb hús, változatlan íz: hibrid darált marhahússal kísérletezik a Lidl Belgiumban
A Lidl Belgiumban bevezette első „hibrid” hús termékét: az új…
Tovább olvasom >Tojásválság küszöbén állunk?
Az amerikai és európai piacokon egyaránt áremelkedést tapasztalnak – a…
Tovább olvasom >Hibrid tejeket vezet be a holland Albert Heijn
Az Albert Heijn, Hollandia legnagyobb élelmiszerlánca elindította első hibrid tej…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egymillióval nőhet a lakossági klímák száma Magyarországon – így válasszunk okosan
A háztartási klímaberendezések száma két évtized alatt megtízszereződött Magyarországon, jelenleg…
Tovább olvasom >Megháromszorozza területét a HGL a HelloParks Maglód megaparkban
Újabb 10 ezer négyzetméter területre írt alá bérleti szerződést a…
Tovább olvasom >Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >