Az Albert Heijn alkalmazásában már a tojás is scannelhető
Az Albert Heijn új „scan je ei” (szkenneld be a tojást) funkciót vezetett be alkalmazásában, amelyben a vásárlók információt kaphatnak a tojás eredetéről.
A holland kiskereskedelmi lánc célja, hogy ezzel a kezdeményezéssel közelebb hozza egymáshoz a vásárlókat és a gazdákat – közölte a vállalat.
A tojáson található kód mobiltelefonnal történő beolvasásával a vásárlók megtudhatják, honnan származik az általuk megvásárolt tojás és ki a szárnyast tenyésztő gazda.
A „scan je ei” funkciót az AH Technology Labs fejlesztette ki, amely üzletfejlesztők, szoftverfejlesztők és UX-designerek csapatából áll.
AH Technology Labs
A 2017-ben indított AH Technology Labs új, az Albert Heijn szolgáltatásainak színvonalát emelő fejlesztéseket végez és tesztel. Lean start-up módszerrel dolgozik és ennek alkalmazásával létrehozott új, szakaszos fejlesztésekkel igyekszik megoldást találni a meglévő ügyfél- és üzleti kihívásokra.
A diszruptív technológiai innovációkra összpontosítva állít fel új és javít meglévő üzleti modelleket ügyfelei számára.
Kapcsolódó cikkeink
Bővíti virág- és növényválasztékát az Albert Heijn
Megújítja és bővíti virág- és növénykínálatát a holland Albert Heijn…
Tovább olvasom >Törékeny egyensúly
A tojás évezredek óta az egyik legfontosabb és legkeresettebb alapélelmiszer.…
Tovább olvasom >ISM 2025: A snack- és édesipar globális találkozóhelye
Idén február 2 és 5 között újfent Kölnben adtak találkozót…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >