Az Albert Heijn alkalmazásában már a tojás is scannelhető
Az Albert Heijn új „scan je ei” (szkenneld be a tojást) funkciót vezetett be alkalmazásában, amelyben a vásárlók információt kaphatnak a tojás eredetéről.
A holland kiskereskedelmi lánc célja, hogy ezzel a kezdeményezéssel közelebb hozza egymáshoz a vásárlókat és a gazdákat – közölte a vállalat.
A tojáson található kód mobiltelefonnal történő beolvasásával a vásárlók megtudhatják, honnan származik az általuk megvásárolt tojás és ki a szárnyast tenyésztő gazda.
A „scan je ei” funkciót az AH Technology Labs fejlesztette ki, amely üzletfejlesztők, szoftverfejlesztők és UX-designerek csapatából áll.
AH Technology Labs
A 2017-ben indított AH Technology Labs új, az Albert Heijn szolgáltatásainak színvonalát emelő fejlesztéseket végez és tesztel. Lean start-up módszerrel dolgozik és ennek alkalmazásával létrehozott új, szakaszos fejlesztésekkel igyekszik megoldást találni a meglévő ügyfél- és üzleti kihívásokra.
A diszruptív technológiai innovációkra összpontosítva állít fel új és javít meglévő üzleti modelleket ügyfelei számára.
Kapcsolódó cikkeink
100 éves márkákat ad el az Unilever
Az Unilever bejelentette, hogy kötelező érvényű ajánlatot kapott a Zwanenberg…
Tovább olvasom >Jelöletlen tojásokat találtak egy furgonban az M5-ös autópályán
Több mint hatvanezer jelöletlen tojást foglaltak le a Nemzeti Adó-…
Tovább olvasom >Új saját márkát indított a Jumbo Hollandiában és Belgiumban
Jumbo’s néven új saját márkás termékcsaládot vezetett be a Jumbo…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az ipari termelés 4,2 százalékkal mérséklődött novemberben
2024 novemberében az ipari termelés volumene 4,2, munkanaphatástól megtisztítva 2,9…
Tovább olvasom >Globális trendek – élelmiszeripari insightok
Az élelmiszeripar globális trendjeinek és innovációinak vezető platformjaként működő SIAL…
Tovább olvasom >Minden negyedik magyar javítaná emésztési jóllétét, de nem tudja, hogyan
Az új év kezdete sokak számára az egészségükre való tudatosabb…
Tovább olvasom >