Az alapanyagár növekedés ellenére jó évet zárt a Lindt
A svájci édesipari cég árbevétele 14 százalékkal nőtt és elérte az 1,8 milliárd eurót.
A Lindt und Sprüngli vezetői szerint a jó eredményben szerepet játszott az is, hogy megélénkült a kereslet a prémium termékek iránti, javult a vállalat termelékenysége és beváltak a cégnél bevezetett költségtakarékossági intézkedések is. A társaság minden piacán és minden piaci szegmensben növekedést tudott elérni. Kiemelkedően nőtt az értékesítés az Egyesült Államokban, nagy sikerrel debütált a Creation 70, a Lindt táblás csokoládék új márkája. A végleges eredményeket március közepén hozzák nyilvánosságra, de várható , hogy a társaság meg tudja valósítani régóta áhított célját, az EBIT-eredmény évi 20-40 százalékpontos növelését.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ünnepi nyitvatartás a PENNY-ben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Lidl: újabb különadó-emelés már láncbezárást hozhat a magyar piacon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Fehérjeforrások új generációja: így hódítanak a magas proteintartalmú termékek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
