Az alapanyagár növekedés ellenére jó évet zárt a Lindt
A svájci édesipari cég árbevétele 14 százalékkal nőtt és elérte az 1,8 milliárd eurót.
A Lindt und Sprüngli vezetői szerint a jó eredményben szerepet játszott az is, hogy megélénkült a kereslet a prémium termékek iránti, javult a vállalat termelékenysége és beváltak a cégnél bevezetett költségtakarékossági intézkedések is. A társaság minden piacán és minden piaci szegmensben növekedést tudott elérni. Kiemelkedően nőtt az értékesítés az Egyesült Államokban, nagy sikerrel debütált a Creation 70, a Lindt táblás csokoládék új márkája. A végleges eredményeket március közepén hozzák nyilvánosságra, de várható , hogy a társaság meg tudja valósítani régóta áhított célját, az EBIT-eredmény évi 20-40 százalékpontos növelését.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >Megújult és növekszik a McDonald’s
A McDonald’s folyamatosan új éttermeket nyit és modernizálja meglévő egységeit…
Tovább olvasom >