Az alapanyagár növekedés ellenére jó évet zárt a Lindt
A svájci édesipari cég árbevétele 14 százalékkal nőtt és elérte az 1,8 milliárd eurót.
A Lindt und Sprüngli vezetői szerint a jó eredményben szerepet játszott az is, hogy megélénkült a kereslet a prémium termékek iránti, javult a vállalat termelékenysége és beváltak a cégnél bevezetett költségtakarékossági intézkedések is. A társaság minden piacán és minden piaci szegmensben növekedést tudott elérni. Kiemelkedően nőtt az értékesítés az Egyesült Államokban, nagy sikerrel debütált a Creation 70, a Lindt táblás csokoládék új márkája. A végleges eredményeket március közepén hozzák nyilvánosságra, de várható , hogy a társaság meg tudja valósítani régóta áhított célját, az EBIT-eredmény évi 20-40 százalékpontos növelését.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >Feltörtük a kollagénkódot: íme mi működik, és mi csak üres ígéret!
A kollagén évezredeken át csendben végezte a dolgát a szervezetünkben,…
Tovább olvasom >