Az alapanyagár növekedés ellenére jó évet zárt a Lindt
A svájci édesipari cég árbevétele 14 százalékkal nőtt és elérte az 1,8 milliárd eurót.
A Lindt und Sprüngli vezetői szerint a jó eredményben szerepet játszott az is, hogy megélénkült a kereslet a prémium termékek iránti, javult a vállalat termelékenysége és beváltak a cégnél bevezetett költségtakarékossági intézkedések is. A társaság minden piacán és minden piaci szegmensben növekedést tudott elérni. Kiemelkedően nőtt az értékesítés az Egyesült Államokban, nagy sikerrel debütált a Creation 70, a Lindt táblás csokoládék új márkája. A végleges eredményeket március közepén hozzák nyilvánosságra, de várható , hogy a társaság meg tudja valósítani régóta áhított célját, az EBIT-eredmény évi 20-40 százalékpontos növelését.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ennyit érnek valójában a nyugdíjas élelmiszer-utalványok – boltlánconként más kedvezmény jár
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Z generációs TikTok sitcommal ünnepli a baráti karácsonyokat a hazai McDonald’s
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A JYSK üzletei idén is zárva tartanak december 24-én
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
