Az Airwaves új márkakampányát a rajongók inspirálták
Az Airwaves, a Mars portfóliójába tartozó cukormentes rágógumimárka, egy olyan integrált kampány keretében szólítja meg a fogyasztókat, amelyet a rajongók visszajelzései inspiráltak.
A cikk a Trade magazin 2025/6-7. lapszámában olvasható.
Az új kampány alapját azok az élmények adják, amelyeket a rajongók osztottak meg a közösségi médiában – például „@Airwaves – rágózás, mintha giga méretű tüdőd lenne” vagy „@Airwaves – rágózás, mintha lejegeltek volna”. Ezek az őszinte, spontán visszajelzések inspirálták az AIRWAVES. LOVAGOLD MEG A HULLÁMOD kampány látványos, szürreális képi világát, amely érzékletesen mutatja meg, milyen erőteljes mentolos frissességet nyújt ez a rágógumi, pont akkor, amikor a legnagyobb szükség van rá.
A kampány február közepén indult az Egyesült Királyságban, és azóta folyamatosan fut Európában, valamint a közel-keleti, afrikai és ázsiai régiókban – Magyarországon áprilistól egészen novemberig tart. A magyar fogyasztók Magyarországon április elejétől televíziós, online és közösségi médiafelületeken, valamint bolti promóció keretében találkozhatnak a kampánnyal.
Kapcsolódó cikkeink
Közép-Európa a non-food diszkontok célkeresztjében
Az Action, a Woolworth és a Tedi Közép- és Délkelet-Európában…
Tovább olvasom >Semsei Rudolf: „Az is törzsvendég, aki évente egyszer jut el hozzánk”
Folytatódik a Trade magazin Business Podcastja Mi kell ahhoz, hogy…
Tovább olvasom >Az AI lehet a fenntartható költségcsökkentés kulcsa
A növekvő költségek és a mind kiélezettebb verseny egyre komolyabb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Júliusban a GKI konjunktúra indexe enyhén csökkent
A GKI Gazdaságkutató Zrt. – az EU támogatásával végzett –…
Tovább olvasom >A mai nappal feléljük a Föld erőforrásait, és ebben már vaskosan benne van valami, amire nem is gondolunk
Július 24-én van idén a globális Ovreshoot Day, vagyis a…
Tovább olvasom >Megállíthatatlanul drágul a kenyér – és vele együtt minden a pékségből
A kenyér a magyar családok asztalának alapdarabja, mégis egyre kevesebben…
Tovább olvasom >