Az AI-jal igyekszik személyre szabni a marketinget a Mondelēz
Új platformot indít a Mondelēz, amellyel célja globális marketingképességeinek javítása és a fogyasztói trendek hatékonyabb kihasználása a mesterséges intelligencia (AI) széles körű alkalmazásával.
A cikk a Trade magazin 2024/11. lapszámában olvasható.
A platform az Accenture és a Publicis Groupe együttműködésével jött létre azzal a céllal, hogy a személyre szabott szövegek, képek és videók létrehozása gyorsabb és hatékonyabb legyen.
Az új platform képes lesz a tartalomgyártást gyorsan méretezni, valamint új módszerekkel növelni a személyre szabott üzenetek elérését. A fogyasztók olyan időzített üzenetek előnyeit élvezhetik majd, amelyek különböző alkalmakra, például egy születésnappal kapcsolatos kereséskor nyújtanak személyre szabott ajánlatokat.
Jon Halvorson, a Mondelēz globális fogyasztói élményekért és digitális kereskedelemért felelős alelnöke szerint a generatív mesterséges intelligencia erejének kihasználásával a vállalat proaktív szerepet játszhat márkáinak piaci megjelenítésében. Úgy véli, hogy gyorsan, de biztonságosan és a márka integritásának megőrzésével készülhetnek megosztásra alkalmas, személyre szabott, trendi tartalmak.
Az Accenture a dolgozók képzésén keresztül fogja a platform bevezetését és alkalmazását támogatni, míg a Publicis Groupe feladata a kreatív tartalmakat támogató AI-alapok létrehozása.
A két vállalat szorosan együttműködik a Mondelēz marketingcsapatával a fogyasztási cikkek marketingjének újradefiniálása érdekében. //
Kapcsolódó cikkeink
Válságállóság az AI és ESG segítségével – KPMG CEO Outlook 2024
A hosszú távú válságállóság megteremtése kulcsfontosságú a siker szempontjából, nem…
Tovább olvasom >A magyarok háromnegyede jól ismeri az AI-t – derült ki az Ipsos globális felméréséből
Az Ipsos 2024-es AI Monitor jelentése átfogó képet nyújt arról,…
Tovább olvasom >Megtérül a fenntarthatóság
Az EY 2024-es Fenntartható Érték Tanulmánya szerint a fenntarthatósági beruházások…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >