Az AI-jal igyekszik személyre szabni a marketinget a Mondelēz
Új platformot indít a Mondelēz, amellyel célja globális marketingképességeinek javítása és a fogyasztói trendek hatékonyabb kihasználása a mesterséges intelligencia (AI) széles körű alkalmazásával.
A cikk a Trade magazin 2024/11. lapszámában olvasható.
A platform az Accenture és a Publicis Groupe együttműködésével jött létre azzal a céllal, hogy a személyre szabott szövegek, képek és videók létrehozása gyorsabb és hatékonyabb legyen.
Az új platform képes lesz a tartalomgyártást gyorsan méretezni, valamint új módszerekkel növelni a személyre szabott üzenetek elérését. A fogyasztók olyan időzített üzenetek előnyeit élvezhetik majd, amelyek különböző alkalmakra, például egy születésnappal kapcsolatos kereséskor nyújtanak személyre szabott ajánlatokat.
Jon Halvorson, a Mondelēz globális fogyasztói élményekért és digitális kereskedelemért felelős alelnöke szerint a generatív mesterséges intelligencia erejének kihasználásával a vállalat proaktív szerepet játszhat márkáinak piaci megjelenítésében. Úgy véli, hogy gyorsan, de biztonságosan és a márka integritásának megőrzésével készülhetnek megosztásra alkalmas, személyre szabott, trendi tartalmak.
Az Accenture a dolgozók képzésén keresztül fogja a platform bevezetését és alkalmazását támogatni, míg a Publicis Groupe feladata a kreatív tartalmakat támogató AI-alapok létrehozása.
A két vállalat szorosan együttműködik a Mondelēz marketingcsapatával a fogyasztási cikkek marketingjének újradefiniálása érdekében. //
Kapcsolódó cikkeink
A vásárlók többsége anélkül használja a generatív AI-t, hogy tudna róla
Egy új tanulmány szerint az Egyesült Államokban a fogyasztók 71%-a…
Tovább olvasom >Mélyben a VOSZ Barométer, de a kilátások biztatók
Rekord alacsony szintre csökkent a két éve elindított VOSZ Barométer…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligencia a vásárlói hűség növelésére
Egy friss felmérés szerint a kereskedelmi szektorban működő vállalatok egyre…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több száz oldalas jelentés készült a világ jövőjéről
Több száz oldalas tudományos jelentés készült a világ jövőjéről, amelyből…
Tovább olvasom >A Beyond Meattel társulva kínál a McDonald’s növényi csirkefalatokat Franciaországban
Új növényi alapú terméket vezetett be a McDonald’s a Beyond…
Tovább olvasom >Így csökkenthetik négy lépésben a cégek higiéniai karbonlábnyomukat
Okos megoldásokkal a cégek csökkenthetik a hulladék mennyiségét, mérsékelhetik ökolábnyomukat,…
Tovább olvasom >