Az AI-jal igyekszik személyre szabni a marketinget a Mondelēz
Új platformot indít a Mondelēz, amellyel célja globális marketingképességeinek javítása és a fogyasztói trendek hatékonyabb kihasználása a mesterséges intelligencia (AI) széles körű alkalmazásával.
A cikk a Trade magazin 2024/11. lapszámában olvasható.
A platform az Accenture és a Publicis Groupe együttműködésével jött létre azzal a céllal, hogy a személyre szabott szövegek, képek és videók létrehozása gyorsabb és hatékonyabb legyen.
Az új platform képes lesz a tartalomgyártást gyorsan méretezni, valamint új módszerekkel növelni a személyre szabott üzenetek elérését. A fogyasztók olyan időzített üzenetek előnyeit élvezhetik majd, amelyek különböző alkalmakra, például egy születésnappal kapcsolatos kereséskor nyújtanak személyre szabott ajánlatokat.
Jon Halvorson, a Mondelēz globális fogyasztói élményekért és digitális kereskedelemért felelős alelnöke szerint a generatív mesterséges intelligencia erejének kihasználásával a vállalat proaktív szerepet játszhat márkáinak piaci megjelenítésében. Úgy véli, hogy gyorsan, de biztonságosan és a márka integritásának megőrzésével készülhetnek megosztásra alkalmas, személyre szabott, trendi tartalmak.
Az Accenture a dolgozók képzésén keresztül fogja a platform bevezetését és alkalmazását támogatni, míg a Publicis Groupe feladata a kreatív tartalmakat támogató AI-alapok létrehozása.
A két vállalat szorosan együttműködik a Mondelēz marketingcsapatával a fogyasztási cikkek marketingjének újradefiniálása érdekében. //
Kapcsolódó cikkeink
Tovább mélyül a Zalando és az OpenAI együttműködése
A Zalando negyedéves árbevétele 3,6 %-kal 2,8 milliárd euróra nőtt. A…
Tovább olvasom >Magyar fejlesztésű AI-szoftver írja át a nemzetközi üzleti világot a vendéglátóiparban
A 100%-ban magyar fejlesztésű Everguest Intelligence AI-szoftver nem csupán egy…
Tovább olvasom >Állandó társsá vált a mesterséges intelligencia a banki ügyfeleknél
Egy év alatt több mint egymillió beszélgetést és havonta hatezer…
Tovább olvasom >További cikkeink
Paradigmaváltás küszöbén az élelmezésben – A Lánchíd Klub szeptemberi ülésének vendége volt: Szöllősi Réka élelmiszer-politikai szakértő
Hátrányból indulunk! Egy globális paradigmaváltás küszöbén állunk! 2030-ig a G20…
Tovább olvasom >BMI: Mélyülő zsugorodás októberben
A Beszerzési Menedzser Index (BMI) szezonálisan kiigazított októberi értéke: 47,6.…
Tovább olvasom >GKI: Versenyképességi reformok szükségessége az EU-ban és Magyarország szerepe a változásokban
Az Európai Uniónak jelentős reformokra van szüksége a Draghi jelentés…
Tovább olvasom >