Az AI-jal igyekszik személyre szabni a marketinget a Mondelēz
Új platformot indít a Mondelēz, amellyel célja globális marketingképességeinek javítása és a fogyasztói trendek hatékonyabb kihasználása a mesterséges intelligencia (AI) széles körű alkalmazásával.
A cikk a Trade magazin 2024/11. lapszámában olvasható.
A platform az Accenture és a Publicis Groupe együttműködésével jött létre azzal a céllal, hogy a személyre szabott szövegek, képek és videók létrehozása gyorsabb és hatékonyabb legyen.
Az új platform képes lesz a tartalomgyártást gyorsan méretezni, valamint új módszerekkel növelni a személyre szabott üzenetek elérését. A fogyasztók olyan időzített üzenetek előnyeit élvezhetik majd, amelyek különböző alkalmakra, például egy születésnappal kapcsolatos kereséskor nyújtanak személyre szabott ajánlatokat.
Jon Halvorson, a Mondelēz globális fogyasztói élményekért és digitális kereskedelemért felelős alelnöke szerint a generatív mesterséges intelligencia erejének kihasználásával a vállalat proaktív szerepet játszhat márkáinak piaci megjelenítésében. Úgy véli, hogy gyorsan, de biztonságosan és a márka integritásának megőrzésével készülhetnek megosztásra alkalmas, személyre szabott, trendi tartalmak.
Az Accenture a dolgozók képzésén keresztül fogja a platform bevezetését és alkalmazását támogatni, míg a Publicis Groupe feladata a kreatív tartalmakat támogató AI-alapok létrehozása.
A két vállalat szorosan együttműködik a Mondelēz marketingcsapatával a fogyasztási cikkek marketingjének újradefiniálása érdekében. //
Kapcsolódó cikkeink
PwC Global CEO Survey: újratervezés van
A világ vezérigazgatóinak 60%-a optimistán tekint a következő 12 hónap…
Tovább olvasom >Ez az év már valóban az adatmenedzsment éve lesz
Az élelmiszer-kiskereskedelmi szektor sikere idén nagyban múlhat az árképzés, az…
Tovább olvasom >Megéri fenntartható csomagolásra váltani?
A globális élelmiszeriparban a radikális innovációk száma 2007 óta folyamatosan…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >